فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولو

43 ماهگي و گيلاس

1393/3/25 9:26
نویسنده : مامانی
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز دختر گلم 43ماهه ميشه عسل مامان داري به 4سالگي نزديك ميشي امسال خيلي منتظر تولدش هستم نميدونم چرا؟ اخه حتي هنوز برنامه اي واسه تولدش هم ندارما اما خيلي منتظر 4ساله شدن دخترم هستم

ديشب ازت ميپرسيدم مامان دوستت داره؟ گفتي: بله

-چقدر؟

- خيلي

مامان پرسيدم فرنيا مامان را دوست داره؟

سرت را تكان دادي كه يعني بله

- چقدر مامان را دوست داري؟

اندازه ستاره هاي اسمان

دختر گلم به اندازه تمام ستاره هاي اسمان، برگهاي درختها، و  يك كلام به اندازه تمام دنيا دوستت دارم

عزيزم 43ماهگي ات مباركبوس

اما گيلاس

گيلاس

روز جمعه رفتيم خانه عزيز من اين ماه را دوست دارم اخه رفتن خانه عزيز يعني همش ميوووووووووووه البته من اينقدر كه ميوه چيني را دوست دارم خوردنش واسم جالب نيست واي اينقدر خوبه هي ميوه بچيني فصل شاتوت كه بشه از درختش بالا ميرم يادش بخير وقتي فرنيا را باردار بودم و هنوز به كسي نگفته بودم از درخت رفتم بالا و يكدفعه ان بالا استرس گرفتم واي اگه بيفتم و.... از ترس حالم بد شد كسي هم نميدونست چي شده ميگفتن شايد فشارت افتاده . يادش بخير همش به همسري ميگفتم به روت نياريها، چيزيم نيست نترس فقط استرس گرفتم زبان بيچاره همسري حتي نميتونست ابراز نگراني كنه انموقع حدودا 4-5ماهه بودم

اما حالا خود گل دختري از درخت بالا ميره و شيطوني ميكنه و من ترسم از اينه كه نيافته

فرنيا گلي

گيلاس چيني

گيلاس چيني

اميرمحمد نوه گل عمه جان كه كلي برامون گيلاس رسيده از ان بالا بالاهاي درخت چيد

امير محمد

ماان و فرنيا

گيلاس

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان شینا
25 خرداد 93 19:21
از همین حالا منتظر عکسای خوشگل از تولد فرنیا جون هستیم چه باغچه با صفایی چه لذتی داره گیلاس چیدن یاد گذشته ها بخیر خونه عموم با دخترا زیر درخت گیلاس خاله بازی میکردیم ظرفای بازیمون پر از گیلاس بود
مامانی
پاسخ
يادش بخير ما بچه بوديم گل بازي ميكرديم اخه اهواز بوديم خيلي باغ ميوه نداشتيم اما چقدر كيف ميداد باغ خاله زير سايه درختها با گل ظرف و ميز وصندلي درست ميكرديم و ميگذاشتيم خشك ميشد فرداش باهاشون بازي ميكرديم
مامان فتانه
25 خرداد 93 22:27
عزیزم ۴۳ماهگیت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان پریسا
26 خرداد 93 8:30
43 ماهگیت مبارک عزیزم. ایشالله مامانی همین جا واست تولد 43 سالگی بگیره.
مامانی
پاسخ
ممنون راستي امسال ميشه با هم تولد دخترها را جشن بگيريم؟
مامان پریسا
26 خرداد 93 8:32
وای دهنم اب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد
مامانی
پاسخ
ايكاش اينجابوديد اينقدر دلم ميسوزه دوستام و خانواده ام نيستن هي گيلاس بخورن من مجبور شدم بدم همسايه و كمي هم همسري ببره سركار با دوستاش بخورن
مامان پریسا
26 خرداد 93 8:32
فرشته جون اخه مجبور بودی؟
مامانی
پاسخ
نميدونم چرا اينقدر دوست داشتم از درخت بالا برم فكر كنم ويار بود
مامانی فاطمه
26 خرداد 93 10:16
چهل وسه ماهگیت مبارک فرنیا جووووووووونمایشااله هزاران سال عمر باعزت زیر سایه پدر ومادر داشته باشی نازنینم
مامانی
پاسخ
ممنونم ايشالله همه بچه هاي با ناز پدر و مادر بزرگ بشن
مامانی فاطمه
26 خرداد 93 10:19
منم گیـــلاس میخوااااااااااام
مامانی
پاسخ
تشريف بياريد در خدمتيم با گيلاسهاي خانه مادر شوهر
مامانی فاطمه
26 خرداد 93 10:22
مامان فرنیا جون دیدم نوار سن شمار وبلاگتون دوخطه شده فکر کردم شما هم مثل سارا جون خبریهبعد دقیق شدم دیدم نه سن وبلاگتونو میشماره ولی غلط اندازه هاااااااااا
مامانی
پاسخ
وايييييييييييي نه اگه يكي ديگه هم اين اشتباه را بكنه حتما پاكش ميكنم
مامان النا
26 خرداد 93 16:49
مبارکه عزیزم. خداییش تا 4-5 ماهگی به کسی نگفته بودینچرااااااااااااااااااا؟
مامانی
پاسخ
ممنون 6ماهگی به همه گفتم خوب اگه میشد نمیگفتم تا وقتی بدنیا بیاد اما خوب شکمم اجازه نداد و در 6ماهگی مجبور شدم بگم اما جالبتر اینه که جنسیت بچه ام را تا بدنیا نیامد نپرسیده بودم و نمیدونستم و قبل از اینکه بپرسید چرا خودم میگم اخه من عاشق دختر بودم و میترسیدم اگه بچه پسر باشه ناراحت بشم و این روی جنین تاثیر بگذاره اینه که گذاشتم بدنیا بیاد ومیدونستم لحظه بدنیا امدن اصلا برام فرقی نداره جنسیت چی هست
مامان آیلا
27 خرداد 93 8:59
عجب کاری کردید بالا درخت عجب ویاری بوده ایول تا 5 ماهگی به کسی چیزی نگفتید
مامانی
پاسخ
نه نگفته بودم تازه انموقع هم نميخواستم بگم اما شكمم اجازه نداد البته هنوز هم ميشد بگم چاق شدم اما دوست نداشتم هي از م بپرسن اين شد كه روز نيمه شعبان سال 89 توي مولودي كه برادر همسرم هرساله داره با بردن يك هديه كوچولو از طرف دخترم و يك يادداشت تبريك عيد از طرف دخترم به همه اعلام كردم
فاطمه
29 خرداد 93 9:32
نوش جونتون.جای ما خالیه حسابی
مامانی
پاسخ
واقعا جاتون خالي
حانیه
2 تیر 93 10:51
43 ماهگیت مبارک فرنیا جون
حانیه
2 تیر 93 10:52
43ماهگیت مبارک فرنیا جون
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون