فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

41ماهگي مبارك

1393/1/25 13:14
نویسنده : مامانی
431 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم گل زيباي زندگي امروز 41ماه از بودنت كنار ما ميگذره 41ماه كه از لحظه لحظه اش (با وجود تمامدلواپسيهاي مادرانه) لذت بردم

عزيزم ميدوني اين روزها با حرفهاي قشنگت كه نشان از بزرگ شدنت داره چقدر ذوق ميكنم حتي شايد بيشتر از روزي كه اولين بار كلمه مامان را از زبانت شنيدم

وقتي چيزي ازت ميپرسم و ميگي منظورتون .... است

وقتي صبحها كه از خواب بيدار ميشي و من اين سوالهاي تكراري را ميپرسم گل مامان كيه؟ قشنگ مامان كيه؟ عسل مامان كيه؟ و بعد از چندبار كه جواب ميدي من، خسته ميشي و ميگي من فرنيا مامان هستم ديگه چرا اينقدر مي پرسي

عزيزم بزرگي و بالندگي تو نهايت خواسته و آرزوي ماستقلب

گلم امروز خيلي سرم شلوغه حتي وقت نكردم نظرات دوستان را تاييد كنم و بهشون سربزنم اما واجب دونستم بيام همين چند خط را بعنوان تبريك روز تولدت بگم

به اندازه تمام خوبيهاي دنيا دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زهره(مامان فاطمه)
26 فروردین 93 11:51
41 ماهگیت مبارک فرنیای نازنِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــیـنم تبریک به مامانی مهربون بابت 41 ماه مادرانه زیستن ایشااله که هزاران ساله مرسي خاله مهربون
مامان ارغوان
27 فروردین 93 9:21
41 ماهگی مبارک.زیر سایه شما و باباش خوشبخت . سالم و شاد باشد
مامانی
پاسخ
ممنونم
مامان آیلا
27 فروردین 93 11:54
41 ماهگیت مبارک عزیز خاله
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون
نسيم-مامان آرتين
27 فروردین 93 13:57
41 ماهگيت مبارك تربچه من دوست خوبم ميشه رمز وبرام بفرستي[قلب
مامانی
پاسخ
حتما
مریم مامان بهار
27 فروردین 93 14:00
مبارک مبارک تولدت مبارک من میترسم به زودی ما روزشمار هم برای بیبی هامون تولد بگیریم
مامانی
پاسخ
اگه به همين تبريك باشه كه اشكال نداره خرج نداشته باشه
مامان فتانه
27 فروردین 93 22:17
41ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون
مامان پریسا
28 فروردین 93 9:40
سلام فرشته جون خوبی عزیزم. 41 ماهگی عروسکم هم مبارک باشه
مامانی
پاسخ
ممنون خوبم
مادر جون آبتین وآروین
28 فروردین 93 22:12
تولد 41 ماهگیت مبارک خانوم خانوما ایشالا صد ساله شی عزیزم سال نو هم مبارک ایشالا که سال برآورده شدن آرزوهاتون باشه.سفر نامتون رو خوندم.شیراز امدین چرا خبر ندادین در خدمت باشیم. روز مادر هم مبارک باشه ما هم میتونیم رمز داشته باشیم ؟
مامانی
پاسخ
ممنون مامان بزرگ مهربون ببخشيد خيلي زمان كوتاهي شيراز بوديم روز مادر هم بر شما و دختران محترمتون مبارك باشه
ترنم کوچولو
29 فروردین 93 22:07
سلام عزیز دلم.41 ماهگیت مبارک.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 12:31
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید با تشکر
مامان النا
6 اردیبهشت 93 13:02
مبارکه عزیزم. 7
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان النا
6 اردیبهشت 93 20:34
عزیزم خصوصی داری.