فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

نوروز 93 قسمت اخر(باغ دولت اباد يزد، ميبد، اصفهان)

1393/1/19 12:28
نویسنده : مامانی
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه از هتل زديم بيرون به سمت باغ دولت اباد تا بعدش هم راهي اصفهان بشيم

1

 

وقتي راه افتاديم فرنيا هنوز خواب بود براي همين قبل از بيدار شدن فرنيا رفتيم برج و بارو يزد و بابايي تنهايي پياده شد و چندتايي عكس گرفت و من هم فرنيا را بيدار كردم و پارك همان نزديك كمي بازي كرديم تا فرنيا حسابي بيدار بشه و سرحال بياد

اين هم ورودي باغ دولت اباد

1

2

3

4

يك روزي اگه خانه داشتم از خودم حتما يكي از پنجره هاش را اين مدلي درست ميكنم پنجره هاي مشبك با شيشه هاي رنگي

5

1

ببينيد اخه ادم به حرف بچه گوش ميده اينجوري بچه را وارونه ميكنه بعد هم ميگه عكس بگيرتعجباسترس

6

2

دايناسور سواري

1

يك عكس كارت پستالي از دختر گلي

1

و يك عكس كارت پستالي از مادر و دخترقلب

مامان و دخترش

هر چي اصرار كرديم يك عكس كارت پستالي با بابا قبول نكرد ما هم اين عكس زوري را گرفتيم بابايي را داره هل ميده بيافته

با بابايي

و بلاخره راه افتاديم سمت اصفهان و توي راه بابا باز ميبد ايستاد تا خانه قديمي ببينهگریه

توي مسير ميبد

2

چاپارخانه مجموعه شاه عباسي

چاپارخانه

يادتونه گردني بابايي را شده اسباب بازي فرنيا

فرنيا ميگه اين تاج شاهي استخنده

تاج فرنيا

بلاخره رسيديم خانه خاله و اين هم فرنيا با لباسهاي محلي در خانه خاله جان

در خانه خاله

بعد هم رفتيم ميدان امام

1

توي اين عكس من فهميدم چقدر اخم ميكنم وقتي راه ميرم نتيجه اين شده از وقتي عكس را ديدم همش توي خيابان حواسم به چشم و ابروم است كه اخمو نباشمنیشخند

2

هفت سين ميدان امام كه خيلي پسنديدم

هفت سين ميدان امام

درشكه سواري

فرنيا گلي

برگشتن اينقدر ترافيك بود كه ياد عكس نيافتاديم بعد هم كه شب شد و خسته بوديم و بابايي هم كمرش يكدفعه درد گرفت و خلاصه ساعت 8شب رسيديم خانه

فكر نكينيد عكسها تمام شده ها عكسهاي تحويل سال تازه از پارسا جون(پسرخاله فرنيا بدستم رسيده ) و عكسهاي بچه هاي دوستانم دراهواز كه قراره فردا بدستم برسهزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ارغوان
19 فروردین 93 16:37
عزیزم همیشه در گشت و گذار.ایشالله که شاد باشی و سالم زیر سایه پدر و مادر.سفر نامه ها را خواندم. مامان کلی با احساس نوشته بود.ایشاالله سالی پر خیر و برکت براتون باشه
مامانی
پاسخ
ممنون همچنين براي شما
آدرینا
19 فروردین 93 18:53
سال نو مبارک عزیزم. ایشالا همیشه به گردش و شادی عکساتون همه زیبا بودن مخصوصا عکسای کارت پستالی و لباس محلی فرنیا جونم . می بوسمتون راستی ممنون که با نظرای قشنگتون ما رو خوشحال کردین
مامانی
پاسخ
ممنون از اينكه پيشمون امديد و حوصله كرديد و مطالبمون را خونديد
مامان پریسا
20 فروردین 93 11:04
سلام فرشته جون قبل از خوندن پست هایی که نخوندم بگم که کامنت های پر از محبتت رسیده ولی هنوز فرصت نکردم تایید کنم و همیشه شرمنده ی روی ماهتون میشم. الان دارم کم کم تایید میکنم. فقط میخواستم بیام و اول پست های شما رو بخونم.
مامانی
پاسخ
نه دوست خوبم خواهش ميكنم دشمنت شرمنده من يك كمي نگران نت هستم اخه گاهي واقعا كامنتها ارسال نميشه اگه درمورد كامنتها مي پرسم ميخوام بدوني ميخوانمت
الينا 'گلينا
20 فروردین 93 12:51
عكسهاتون عالي بود.هميشه خوش باشيد
مامانی
پاسخ
ممنون همچنين شما
مامان پریسا
20 فروردین 93 13:40
این پست رو هم خوندم فرشته جون همراه با پریسا الان داره گریه میکنه که من هم شتر میخوام
مامانی
پاسخ
چه دردسري برات درست كردم
مامان پریسا
20 فروردین 93 13:40
اما عکس اخری خیلی خوشکل شده
مامانی
پاسخ
ممنونم
مامان فتانه
21 فروردین 93 22:40
عزیزم چه جاهای قشنگی رفتین خیلی زیبا بود...همیشه به گشت و شادی و مسافرت
مامانی
پاسخ
ممنونم
مامان آیلا
23 فروردین 93 12:46
چه عکسهایی من یزد نرفتم ولی فکر کنم خیلی خوبه . فرنیا با اون لباس محلی رو مبل عین شاهزاده ها هست خوبه دیگه خودش هم تاجش رو پیدا کرده آفرین صد آفرین. ایده شیشه های رنگی خیلی عالیه فقط من فک می کنم کدوم اوستایی می خواد شیشه رنگی به این خوشگلی بسازه
مامانی
پاسخ
خدا خانه بده يكي را براي شيشه هاي رنگي پيدا ميكنم تازه شيشه ساده رابا مات كن هاي رنگي ميشه درست كرد
مامان آیلا
23 فروردین 93 12:46
شتر سواری هم که کردی دیگه فکر نکنم ارزویی به دل داشته باشی خانمی
مامانی
پاسخ
جواب فرنيا اينكه چرا چندبار ديگه برم ايرانگردي انوقت ديگه بسه
مامان آیلا
23 فروردین 93 12:47
مامانی اگه بشه به ما هم رمز لطف کنید
مامانی
پاسخ
فرستادم
مامان آیلا
23 فروردین 93 12:48
مامانی هر قدر هم موقع راه رفتن اخم کنید باز صورتتون به آدم احساس آرامش می ده
مامانی
پاسخ
ممنونم خيلي دوست دارم از نزديك ببينمتون انشالله در سفرهاي تابستاني اگه تهران امديد ما را فراموش نكنيد
زهره(مامان فاطمه)
23 فروردین 93 15:27
وااااااااای چه خوشگلن خونه ها چه قدر خوش سلیقه از همه قشنگتر شهرمون بووووووووود بوووووووووووس برای فرنیا جون عزیزم ومامان گلش
خاله ی آریسا
27 فروردین 93 12:18
شتر سواری ؟ اسب سواری ؟ دختر نترسیدی
مامانی
پاسخ
دخترم خيلي نترسه از باباش هم شجاعتره حتي بابايي هم وقتي سوار شتر شد ترسيد اما فرنيا اصلا اصلا نترسيد
بهار
27 فروردین 93 13:18
سلام هدیه سنیا به شما تقویم سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ویرایش عکس ها در تقویم بعهده سایت سنیا خواهد بود.
نسيم-مامان آرتين
27 فروردین 93 13:47
واااااااااااااااااااااااي يزد ،اصفهان شتر سواري خوش به حالتون حسابي بهتون خوش گذشته
مامانی
پاسخ
جاي شما خالي البته شما هم جاي خوبي بوديدها شمال
مامان النا
6 اردیبهشت 93 13:01
سلام عزیزم.ایشالا همیشه به گشت و گذار.خیلی جالبه ما هم جنوب بودیم و تقریبآ شهرهای جنوبی رو که ما اونجا بودیم شما هم بودین.همه عکسهای مسافرتتون رو دیدم.خیلی قشنگن.
مامانی
پاسخ
حيف شد همديگه را نديديم انشالله هميشه بهتون خوش بگذره وگل دختري حالش خوب باشه
بنفشه
14 اردیبهشت 93 20:27
خانومی من لینکتون کردم شماهم اگه دوست داشتید لینکمون کنین
مامانی
پاسخ
لينكتون كردم