فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

عيديهاي نوروز 93

1392/12/25 11:52
نویسنده : مامانی
523 بازدید
اشتراک گذاری

روز 5شنبه توي مهد فرنيا جشن اخر سال داشتند امسال متاسفانه مراسم فقط ويژه بچه ها بود و پدر و مادرها دعوت نبودندناراحت

و وقتي رفتيم دنبالشون اين هديا را بهمون دادند

يك هفت سين كوچولو و يك بيسكويت خوشگل كه اولش به فرنيا شكل گل دادند و من عوضش كردم و عروسكي برداشتمنیشخند

هفت سين كوچولو

اين اسبه هم نماد سال 93 كه كنار سفره هفت سين كوچولو چسبانده بودند

سال اسب

و اين ليوان خوشگل با عكس فرنيا در لباس محلي كه من خيلي دوست دارم و يك هديه ويژه بود قلب

ليوان خوشگل

روز جمعه هم رفتيم خانه عزيز اخه ما عيدها ميريم اهواز خانه مادر من و هميشه عيد خانه عزيز يك هفته زودتر از عيد نوروز استچشمکنیشخند

اين هم عيدي بچه ها

واسه كوچيكها

بادكنكهاي انگري بردز

واسه بزرگترها(دخترانه ها)

هديه دخترها

مدل پسرانه

پسرانه ها

پسرانه ها

و اين هم هديه بزززززززززززرگهازبان

هديه بچه بزرگها

هديه مربيهاي مهد فرنيا هم درست كردم كه هنوز عكس نگرفتم و از روز شنبه هم كه قصد كردم ببرم بهشون بدم خودم فرنيا را به مهد نبردم و هر دو روز بابايي گل دختري را بردهخجالت

اين هم عكسهاي فرنيا در آتليه كه خودم گرفتم

بابايي داره براي فرنيا شكلات باز ميكنه ببينيد فرنيا چجوري نگاه ميكنهزبان

فرنيا و بابايي

لبهاي فرنيا خيلي خشك ميشد براش يك روغن گرفتم شبيه رژ لب است حالا ديگه هروقت فرنيا هوس آرايش ميكنه بهش ميدم چشمک

ارايش كردن

ارايش كردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره(مامان فاطمه)
25 اسفند 92 14:37
فدای خودتو ورژلب زدن لبهات جیگرم
مامانی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون
مامان پریسا
25 اسفند 92 22:24
دست گلت درد نکنه فرشته جون چقد زحمت
مامانی
پاسخ
من اين جور كارها را خيلي دوست دارم و هرسال عيدي بچه ها را يك مدلي تزيين ميكنم و ميدم حتي از امسال براي سال ديگه ايده جديد پيدا كردم
مامان پریسا
25 اسفند 92 22:24
ولی من عکسی از شما از اتلیه ندیدم؟!
مامانی
پاسخ
منظورم عكسهايي بود كه از فرنيا توي دفتر آتليه گرفتم وقتي با بابايي نشسته بوديم و منتظر كه سي دي عكسها را برامون رايت كنه
آدرینا
27 اسفند 92 9:59
سال نو مبارک عزیزم امیدوارم سالی پر از لبخند پیش رو داشته باشید
مامانی
پاسخ
ممنون سال نو شما هم مبارك باشه