فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولو

يك كمي تعريف از دختري

1392/12/21 9:11
نویسنده : مامانی
1,462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

چند وقتي بود ميخواستم برات كمي از كارها و شيرين زبونيات بنويسم ولي دوست نداشتم مطلبم بدون عكس باشه و عكسها هم توي موبايل بابايي بود و ..... البته سعي ميكنم مطلب امروز بدون عكس نباشه اما بابايي بدونه هنوز به قولش وفا نكرده و عكسها توي موبايلش موندهعصبانی

رفته بوديم رستوران خانواده كناري يك بچه داشتند كه كنار فرنيا نشسته بود يكدفعه فرنيا ميگه مامان اين بچه نميخواد بزرگ بشه فقط نان خالي ميخوره ببين چقدر قد من بلندتره

بعد هم چند بار از ان بچه پرسيد اسمت چيه و وقتي ان كوچولو جواب نداد بجاش باباش جواب داد فرنيا گفت من كه هنوز اسمش را نميدونم؟ من گفتم دخترم باباش كه گفت اسمش چيه فرنيا جواب داد اخه خودش كه نگفت پس من هنوز اسمش را نميدونمزبان

totalgifs.com barrinhas gif gif 43.gif

گوشهاي فرنيا سوراخ نيست هميشه گوشواره دلش ميخواست گشتيم و گشتيم تا بلاخره گوشواره كليپسي براش پيدا كرديم همان جا توي مغازه زده به گوشش و ميگه حالا ديگه واقعا عروس شدمخجالت

totalgifs.com barrinhas gif gif 20.gif

فرينا براساس كارتونهايي كه ميبينه و شخصيتهايي كه دوست داره ميگه امروز اسم من مثلا دورا است و ....

يك روز صبح كه از خواب بيدار شد ميگه من امروز همه چيه ام ميگم يعني چي ميگه اخه من هم دورا هستم هم راپونزل هم بن تن هم اسب هم پري گرمسيري هم باربي ..... خوب همه چيه ام ديگهنیشخند

totalgifs.com barrinhas gif gif 44.gif

با همسايه همزمان رسيديم خانه فرنيا كفشهاش را دراورده ولي دختر همسايه باباش را صدا زد فرنيا گفت ببين من چقدر خانمم خيلي زرنگم بزرگ شدم بلدم كفشهام را در بيارم خودت بايد كفشهات را دربياريقهر

totalgifs.com barrinhas gif gif cclovebar2.gif

يك روز بابايي داشت با من صبحت ميكرد و گفت شركت هنوز عيديها را نداده من هم گفتم بي تربيتا يكدفعه فرنيا گفت مامان بي تربيت كلمه بديه به بابا نگو گفتم عزيزم من با بابا نبودم چون هنوز پولمون را ندادن گفتم كار بدي كرده اند و فرنيا گفت ميدونم اما بي تربيت خيلي كلمه بديه اصلا نگوبازنده

چندتا عكس هم ادامه مطلب ميگذارم

رنگ انگشتي

رنگ انگشتي2

رنگ انگشتي3

در راستاي خانه تكاني عيد اتاق فرنيا را هم تغيير دكور داديم و تختش را ديگه تبديل به تخت نوجوان كرديم و ان تور هم مال نوزاديش بود كه باباي زحمت كشيد و براي زيباسازي اتاق فرنيا دوباره اويزان كرد و فرينا كه ديگه انجا را قصر پرنسس ميدونه

اتاق فرنيا

اتاق فرنيا2

اين هم فرنيا وقتي اتاقش را نشان دوستش ميدادلبخند فرنيا يك سي دي ديد كه پريهاي گرمسير و سردسيري بودند و هر كدام پريهاي هر منطقه نميتونستند به منطقه ديگر برن و يك مرز بود كه اين دوسرزمين را از هم جدا ميكرد حالا از روز كه ان سي دي را ديده هميشه يك مرز جدا كننده توي بازيهاش است توي عكس زير ان دوتا بالشهاي مبل و ان پرطاووس نقش مرز را دارن معمولا هم فرنيا نقش پري سردسير را داره و هليا پري گرمسير

اتاق فرنيا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا
21 اسفند 92 10:07
سلام سلام خیلی دلم براتون تنگ شده بود وای مامانی وقتی اینطوری صحبت می کنن دلت می خواد بخوریشون
مامانی
پاسخ
ما هم همينطور خيلي شيرين زبون ميشن و گاهي ما را خجالت هم ميدن
مامان آرینا
22 اسفند 92 9:22
سلام عزیزم جواب سوالت گلم ، کامنت پرمهرت بدستم رسیده من اول به وب دوستان سر می زنم و بعد کامنت رو تائید می کنم .من وقتی آرینا خوابه میام نت و وقتی بیدارمی شه کلا سیستم تعطیل می شه دیروز داشتم یک کامنت دیگه در مورد اینکه فرنیا جون نی نی شده می ذاشتم که آرینا گلی از خواب ناز بیدار شد و دیگه سیستم تعطیل شد.
مامانی
پاسخ
ممنون كه توضيح داديد من هم بخاطر فرنيا فقط سركار ميتونم بيام نت و اگه يك روزي ديگه سركار نيام فكر كنم ديگه وقت نميشه توي وب فرنيا مطلب بگذارم
مامان آیلا
22 اسفند 92 12:23
آفرین به این دخملی سرزبون دار و مستقل به به مدل جدید مبارکه راستی فرنیا نصف شبی غلت نخوره
مامانی
پاسخ
فرنيا خيلي وقته نرده هاي تختش را برداشتيم اينبار كمد بالاي تخت را برداشتيم تا تخت بزرگ بشه و ديگه بلده شبها نميافته
مامان آیلا
22 اسفند 92 12:24
امان از دست این بچه ها هیچ چیز پیششون نمی شه گفت
مامانی
پاسخ
كاملا درسته
صبا خاله ی آیسا
22 اسفند 92 15:50
قربون شییییرین زبونیت فرنیای گلم
مامانی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون
مریم مامان بهار
23 اسفند 92 23:41
واقعا بی تربیتن دیگه.................... با اون پول دادنشون
مامانی
پاسخ
اما بلاخره دادن
مریم مامان بهار
23 اسفند 92 23:51
عزیزم تخت نازت مبارکت
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ارغوان
24 اسفند 92 9:17
الهی عزیزم.ماشالاه
خاله ی آریسا
24 اسفند 92 13:50
چه قصر نازی داری پرنسس کوچولو تو خیلی شیرین زبونی و من اگه ببینمت حسسسسسسابی میچلونمت . حواست باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون اگه بياييد پيشمون اجازه ميدم منو بچلونيد
مامان پریسا
25 اسفند 92 22:28
ای ناقلا ببین چطور ادم رو ضایع میکنن
مامانی
پاسخ
وقتي بخوان ضايع كنن بلدن اساسي ادم را ضايع كنن