فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

يك مشاوره رفتن و يك نتيجه عالي

1392/12/18 8:43
نویسنده : مامانی
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من خيلي وقت بود دنبال يك مشاور و روانشناس عالي ميگشتم و اسه سوالهام در ارتباط با برخورد با بعضي كارهاي شما گل دختري تا بالاخره از طريق وبلاگ مدرسه مامانها با يك خانم دكتر خوب اشنا شدم اولين بار فقط سوالم را در وبلاگ مدرسه مينوشتم و جوابهاي خانم دكتر را دريافت ميكردم تا اينكه بلاخره بعد از كلي انتظار 4اسفند اولين جلسه مشاوره را رفتم

خوب توقع نداشتم توي جلسه اول چيز خاصي رخ بدهد اما در كمال ناباوري من يك پيشنهاد يا در واقع راه حلي كه خانم دكتر داد نتيجه اش واسه خود من كه خيلي جالب بود بگذار برات تعريف كنم

شما چند وقتي بود كه همش دلت ميخواست ني ني باشي و حتي ميامدي پيش من و در خواست شير ميكردي و وقتي من تعجب ميكردم ميگفتي الكي بعد توي بغلم ميخوابيدي و مثلا شير ميخوردي حرفهاي نامفهوم ميزدي و ميگفتي چون ني ني ها بلد نيستن حرف بزنن خلاصه كه حسابي ما را كلافه كردي بود جوري كه حتي بيرون از خانه هم نامفهوم حرف ميزدي و حتي ميگفتي بايدبغل بشي و ....

تا اينكه اين مسئله را با خانم دكتر درميان گذاشتم ايشون گفتن من بايد بگذارم هرجوري ميخواي رفتار كني اما در يك زمان مشخص و محدود مثلا يكساعت فقط هم درمكان مشخصي از خانه و گفتن اين ممكنه چند هفته اي طول بكشه اما مطمئنا از اين بازي خسته ميشي و همه چيز تمام ميشه و نكته اي هم كه تاكيد كردند اين بود كه تمام و كمال دراختيارت باشم يعني وسط بازي نگم برم گاز را خاموش كنم يا مثلا تلفن جواب بدم يا .....

و

من امدم خانه و بهت گفتم بريم اتاقت بازي كنيم شما هم گفتي ني ني بازي و من هم قبول كردم رفتيم اتاقت و در را بستيم بعد بهت گفتم بيا عروسكها را هم بياريم توي بازي از اين پيشنهاد استقبال كردي و ني ني بازي كرديم اما شما ني ني نشدي عروسكت ني ني شدي و به من هم يك عروسك دادي و گفتي اين هم مامان ني ني بجاش حرف بزن خلاصه يك ساعت كامل با هم بازي كرديم عروسك مامان به ني ني شير داد پوشكش را عوض كرد حمامش كرد و ني ني همش دد يا اغو ميگفت

بعد از يكساعت گفتم خوب فرنيا مامان ديگه خسته شد بريم يك چيزي بخوريم و استراحت كنيم فرنيا قبول كرد و از ان روز به بعد هر روز يك ساعت توي اتاق فرنيا با هم بازي ميكنيم 

نتيجه

الان دو هفته است فرنيا اصلا ني ني نشده و بازيهامون هم ني ني بازي نيست قلبتشویق تلويزيون يا سي دي نگاه كردن فرنيا شده يك ساعت و گاهي هم بازي كامپيوتري ميكنه تازه كلي با هم نقاشي ميكشيم

اگه تا الان اين موضوع را تعريف نكردم ميخواستم مطمئن بشم اين نتيجه فقط مال چند روز نبوده و يك موفقيت واقعي است

دختر قشنگم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیلا
18 اسفند 92 11:21
وای چه عالی که شما یک مشاور خوب پیدا کردید و سوالهاتون رو پرسیدین کاش می پرسیدین برای اینکه بچه ها نظم رو یاد بگیرین چیکار بکنیم من که دیگه ولش کردم اما این بچه ها چه دنیایی دارند
مامانی
پاسخ
اينو ازشون نپرسيدم اما قبلا يادمه توي مطلبي خوانده بودم فقط و فقط خودتون منظم باشيد حتما بچه ها ياد ميگيرن در مورد فرنيا هم منظم نيست اما جديدا ياد گرفته همانطوري كه وقتي مياد خانه به ما نگاه ميكنه لباسهامون را عوض ميكنيم و روي جالباسي اويزان ميكنم ايشون لطف ميكنن و لباسهاشون را روي زمين نمي اندازه و روي لبه مبل (من هميشه ژاكتش را انجا ميگذارم) ميگذاره
آدرینا
18 اسفند 92 11:45
آفرین فرنیا جونی
بانو
19 اسفند 92 15:18
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مدرسه مامان ها
19 اسفند 92 15:59
سلام مامان عزیز خدا رو شکر که اینهمه پیشرفت داشتید و مسلما دستیابی به این مهم به خاطر حوصله و تلاش و دقت نظر خودتون در توجه به توصیه های خانم دکتر و انجام این کار بوده. براتون آرزوی موفقیت روز افزون داریم
مامانی
پاسخ
ممنون از اينكه به ما سرزديد با اينكه ميدونم چقدر سرتون شلوغه و ممنون بخاطر لطف تون
مامان آرینا
22 اسفند 92 9:24
آرینا هم میگه نی نی بازی دلم خوش بود دیگه بزرگ شده خانم شده
مامانی
پاسخ
خدا را شكر اين ني ني بازي ديگه تمام شد
مریم مامان بهار
23 اسفند 92 23:44
عالی بود آفرین به این پشتکار البته مثل همیشه
مامانی
پاسخ
ممنون شما به ما لطف داريد
زهره(مامان فاطمه)
25 اسفند 92 14:40
چقدر خوب مشاورتون حضوری بود یا با کامنت
مامانی
پاسخ
حضوريه اما حيف كه فقط ماهي يكبار است
مامان پریسا
25 اسفند 92 22:34
وای چه کار خوبی کردید فرشته جون. و چه خوبه که به همه نکات توجه میکنید. لازم شد من ه دنیال یه مشاور خوب بگردم. البته خوشحال میشم از تجربیاتتون در زمینه ی توصیه های مشاوری که رفتید برای من هم بگید. ممنونم.
مامانی
پاسخ
حتما اگه مطلب جديد بدست اوردم باز هم مينويسم اما فقط ماهي يكبار اين مشاور را ميبينم فقط شانسي اسفند دوبار امد