فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرنيا عروس ميشود

1392/11/13 9:48
نویسنده : مامانی
2,230 بازدید
اشتراک گذاری

گيفت عقد

عروس

جمعه 11بهمن عقد پسرعموي فرنيا بود و دوتا عكس بالا گيفتهايي است كه من درست كردم و به مهمانها دادند

اما از همه مهمتر گل دختري بود كه براي اولين بار رفت آرايشگاه اصلا فكر نميكردم راحت بشينه تا موهاش را درست كنند

اين هم عروس كوچولوي منماچ

عروس كوچولوي من

اولين عكس

2

موهاش را اول سشوار كشيدند فرنيا گفت من كه عروس نشدم بعد براش تل گذاشت گفت نه هنوز عروس نشدم بلاخره خانم آرايشگر براش تور اورد و فرنيا چنان ذوقي زد كه حتي خان ارايشگر هم خنده اش گرفت

3

4

اين هم فرنيا و لباسش كه خانم خياط دوختند. خودم كه خيلي لباسش را دوست دارم

48

52

56

دختر قشنگم فداي ژست گرفتنت بشم

61

62

اخ كه وقتي صداي خنده هات توي خانه ميپيچه تمام شادي دنيا را مال خودم ميدونم

64

اين هم يك عكس خيلي زيبا از فرنيا و عليرضا(پسرعموي فرنيا و برادر داماد) به پيشنهاد زن عمو

زن عمو ممنون واسه اين پيشنهاد زيبا

دقت ميكنيد به موهاي فرنيا مژه چون عقد ساعت 2ظهر بود فرنيا خوابش برد و بعد از بيدار شدن ديگه خبري از تور و ان همه زحمت خانم آرايشگر نبود زبان

كوچولوهاي دوست داشتني

67

عروس خانم قبل از امدن مهمانها داره همه چيز را چك ميكنه و به تمام اجزا سفره دقت ميكنه

72

73

دخترم وقتي تورش از سرش باز شده بود باز هم دلش ميخواست تور داشته باشه لبخند

راستي اينقدر سالن سرد بود كه ببينيد فرنيا با كاپشن نشسته من مونده بودم خانمها با لباسهاي مجلسي چطور يخ نزدندتعجبنیشخند

12

شب هم كه برگشتيم چون خسته بوديم و حال شام درست كردن هم نداشتم رفتيم بيرون رستوران نگين

رستوران نگين

1019

1028

1028

و در اخر كادوي عروس داماد كه خودم تزيين كردم و شبيه يك جعبه دستمال بود كه بجاي دستمال پول ميكشيديم بيرونزبان

هديه

12

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آیلا
13 بهمن 92 11:15
وای دلم براش ضعف رفت کاش پیشم بودی یک بوس گنده از رو صورت ماهت برمی داشتم . مامانی موهای تابدارش هم خیلی خوشگل تر هم شده مامان به تمام معنا هنرمند
مامانی
پاسخ
ممنون شما لطف داريد باباي فرنيا هم ميگفت كاش بجاي صاف صاف پايين موهاش را فر ميكرد كه خوب بعد از بيدار شدن فرنيا هموني شد كه بابايي ميخواست
الیناجون.
13 بهمن 92 19:01
مامانی براش اسفند دود کن،خیلی بهش میاد .عروس خانوم .خیلی ناز شدی
مامانی
پاسخ
ممنون حتما
مریم مامان بهار
14 بهمن 92 0:36
عروس خانم ناز فرنیا جون لباست عالی شده خودتم فرشته شدی مامانش احسنت به این سلیقه
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون شما لطف داريد دلمون واسه بهار جون تنگ شده كاش ميشد دوباره ببينمش وبوسش كنم
نسيم-مامان آرتين
14 بهمن 92 9:34
اي جون دلم شما عروس بشي چه ميشيدوست جونم شما چه با سليقه اي تو رو خدا بهما هم يكم ياد بده گلم رمز رو برات تلگراف كردم
مامانی
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم شما كه خيلي باسليقه تريد
سارا(مامان سوگل)
14 بهمن 92 10:42
چه عروس خوشگلی.چه مامان با سلیقه ای.
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان فتانه
14 بهمن 92 16:11
Ey joooon che naz shode kheili kheili mah shode espand yadeton nare.azizam lebasesh che naze.giftha ali bodan.khanume honarmand ajab kadoe dadi fk konam tat bode
مامانی
پاسخ
خيلي ممنون بهم گفتن جعبه هديه را نگه داشته اند برام جالب بود بااينكه اولين بار بود فرنيارا بردم ارايشگاه اماخيلي خوشش امده بود همش ميترسيدم تحمل نكنه و گريه كنه اما حسابي كيف ميكرد و تا تور روي سرش نگذاشت ميگفت عروس نشدم
مامان ارغوان
15 بهمن 92 16:21
الهی الهی دختر چقد تو ماهی با این لباس عروست دل میبری حسابی آفرین به این مامان هنرمند و با سلیقه مامانی اسپند یادت نره
مامانی
پاسخ
ممنون حتما شما به ما خيلي لطف داريد
آران
15 بهمن 92 21:05
طفلی اون عروس واقعی چون با این عروس کوچولوی خوشگل فکر نمی کنم جلوه ای داشته باشه!
مامانی
پاسخ
ممنون كه به ما سرزديد
سیما
16 بهمن 92 11:22
سلام بطور تصادفی به وبلاک دخترتون رفتم عکسهایش خیلی جالب بود عروس زیبایی شده خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
ممنونم نظر لطفتونه كاش ادرس ميگذاشتيد
مادر جون آبتین وآروین
16 بهمن 92 15:18
ماشالا به این مامان هنرمند.گیفت ها خیلی عالی بودن.واقعا" که خیلی کار برده.فرنیا جون هم خیلی زیبا شده.البته فرنیا بدون این کارا هم زیباست.بچه ها خودشون یه فرشته هستن .نزاریم با این ابزارها اون معصومیت چهرشون مصنوعی بشه ایشالا همیشه گرفتار کارای شادی باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
من هم كاملا با شما موافقم نبايد زيبايي بچه ها و صد البته سلامتيشان را با آرايش خراب كرد يا موهاشون را مثل خانمها شنينون كرد اما فرنيا اصلا ارايش نكرده و فقط موهاش را سشوار كشيده و يك تل زده حتي خانم آرايشگر حاضر نشد به موهاي فرنيا تافت هم بزنه ميگفت گناه داره موهاش را مواد بزنيم واسه همين سشوار موهاش تا مراسم عقد هم نرسيد و خراب شد فقط تل مونده بود روي سرش بنظرم بد نيست بچه ها گاهي ارايشگاه برن تا زماني كه لازم شد موهاشون را كوتاه كنن نترسن و گريه راه نندازن اينجوري آرايشگاه براشون جايي ميشه كه خاطرات خوبي دارن و با ارايشگر هم اشنا ميشن
مریم مامان بهار
16 بهمن 92 21:23
..... اگر بازم نشد بهم خبر بدین در ضمن ما هم مشتاق دیدارتونیم یه روز با فرنیا جون تشریف بیارین خونمون
مامانی
پاسخ
ممنون امدم مطلب را خواندم مطلب زيبايي بود
مامان فتانه
17 بهمن 92 21:57
Ma ap kardim
مامان پریسا
20 بهمن 92 0:08
دست دوست هنر مندم درد نکنه چه گیفت های خوشکلی ای خدا این فرشته رو ببین
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان پریسا
20 بهمن 92 0:09
این ارایش موها هم عجب داستانی پیدا کرد اما لباسش واقعا خوشکله فرشته جون با اجازه یکی از عکس هاشو سیو کردم واسه مدل لباسش
مامانی
پاسخ
ممنون خواهش ميكنم عزيزم
الناز مامان طاها
20 بهمن 92 19:31
قربون اين عروس خانم خوشگل برم منعجب مامان هنرمندي
مامانی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون ممنون دوست جون
مامان شیما
21 بهمن 92 8:46
اول از همه یه بوس محکم وای کهچه دخمل نازی داری فکر میکنم کارت خیلی سخته با این دختر خوشگل و خاطر خواهاش یکیش خود منقربونت بشمفرنیا جون راستی صدقه یادت نره منم واسه دخملیمون اسپند دود میکنم از طرف من ببوسش انقد حواسم پیش فرنیاس یادم رفت بگم دست قشنگ رو به افتخار مامان با سلیقه با اجازه لینکت کردم
مامانی
پاسخ
ممنون هميشه باباش واسش اسپند دود ميكنه
مامان شیما
21 بهمن 92 8:49
راستی یادم رفت بگم لباس عروسش خیلی ماه مپل لباس عروس های اماده بنجول نی یه لباس ساده در عین حال شیکمبارکش باشه
مامانی
پاسخ
ممنون
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 بهمن 92 9:30
سلام دوستم.خوبید؟ الهیییییییییی..چه عروس ملوسی موهاش فر شدن خوشگل تر شدهلباسشم واقعا شیکه.منم عاشق این مدل لباسا برای دختر بچه هام
مامانی
پاسخ
سلام ممنون نظر لطفتونه
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 بهمن 92 9:31
گیفتها و تزئین هدیه عالین...دست دوست هنرمندم درد نکنه
مامانی
پاسخ
به پاي هنر شما نميرسه اما از اين كارها خوشم مياد و گاهي كه فرصتي پيش بياد انجام ميدم
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 بهمن 92 9:33
خیلی خوشحال شدم از نزدیک دیدمتون و از آشنایی با خانم موقر و باشخصیتی مثل شما خیلی خوشحال شدم.برای دختر نازتونم اسپند دود کنید.توی این دو روز همش ذکرخیرش بود تو خونه باور کن اون روز شدیدا خسته بود.به مریم جان هم گفتم که احتمالا خواب باشم(کسر خواب دارم شدید)ولی دلم نیومد برای دیدنتون نیام و فقط به خار گل روی شما اومدم.اگر خوش نگذشت ببخشید
مامانی
پاسخ
مگه ميشه خوش نگذشته باشه اين بار سفرم خيلي خوش گذشت بخاطر قرار ان روز
خاله ی آریسا
26 بهمن 92 10:03
عزیزم ایشالله عروسی خودت خوشگل خانوم بلا شدیاااااا مامانی اسپند یادت نره این جعبه خیلی خوشگله به ما هم یاد میدین
مامانی
پاسخ
عزيزم جعبه كه يك جعبه قلب است ساده است كه روي درش يك برش خورده تا پول از توش بزنه بيرون و دورش هم كه با كاغذ كشي و گل مصنوعي تزيين كردم اگه خواستيد بگيد براتون الگوي جعبه قلبي را بفرستم اما ايميلتون را خصوصي برام بفرستيد