فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهاي ان پنج شنبه (شب يلدا)

1392/10/7 14:06
نویسنده : مامانی
802 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم كه 5شنبه گذشته به مناسبت شب يلدا خانه عزيز( مادر بابايي ) جمع بوديم و بابايي عكس گرفت نميخواستم عكسها را بگدارم اما دايي فرنيا وقتي تماس گرفت و به شوخي گفت عكسها يلدا را هم كه ديديم چقدر شلوغ بود و .... نتيجه اين شد كه من بلاخره از بين عكسها چندتا انتخاب كردم و اينجا ميگذارم

همه منتظر درست بايستيد

اماده اسپري

حالا محمدجواد اسپرررررررررررررررررررررري

برف برف

برف شادي و بچه ها

خوب حالا مرتب بايستيد عكس دسته جمعي

جمع پسر عموها و دخترعموها و نوه هاي خانواده

يك عكس دسته جمعي

اين هم فرنيا گلي با تصوير پس زمينه عمو داوود

فرنيا داره شيريني مامان پز ميخوره(كيك اسفناج)

فرنيا و شيرينهاي مامان پز

و اين هم لطف بابايي به مامان و عكس از توپهاي هويج و نارگيل باز هم دست پخت مامان بسيار هنرمندنیشخند

شيرين هنر من

و باز هم فرنيا و اش دست پخت مامان

بايد اسم اين پست را ميگذاشتم هنرهاي مامانقهقهه

فرنيا در حال خوردن اش

اين هم جمعه صبح (29آذر) و هنرمندي فرنيا يك جرثقيل در دست چپ و در دست راست مثلا باري است كه جرثقيل داره بلند ميكنه

هنرنمايي فرنيا

بعد شنل شاهزاده ( مدتيه درگير اين تيپ جديد فرنيا شديم هرچيزي ميشه شنل و لباس )

شنل شاهزاده

شاهزاده در اتاق مامان و بابا

حال شاهزاده خانم چرا خجالت ميكشي؟

اين هم شاهزاده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ارغوان
8 دی 92 9:41
عزیزم که چقدر آرومی!الهی .امیدوارم شنل شادی و سلامتی همیشه بر دوش داشته باشی گلم
مامانی
پاسخ
انشالله همه بچه ها شنل سلامتي و شادي بپوشن
مامان ارغوان
8 دی 92 9:48
وای ما هم خوراکی خوشمزه دلمون خواست به به
مامانی
پاسخ
تشريف بياريد حتما براتون درست ميكنم
رها
8 دی 92 15:26
به به مامانه هنرمند اینا چیه درس کردین ؟ با چیه ؟ بگین منم واسه تولد شوهریم درس کنم خوشگله
مامانی
پاسخ
شما لطف داريد ميام ميگم براتون
مامان ارغوان
9 دی 92 8:49
خصوصی خانومی
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم
مریم مامان بهار
9 دی 92 14:20
مامان فرنیا جان دست به آشپزی که میشی لطف کن یه اعلان عمومی بذار ما هم ببینیم دست پختت واقعا خوبه و بسیار با سلیقه ای فکر کنم غذاها رو با عشق خاصی میپزید که خوشمزه میشن چند وقته میخوام بگم که طرز تهیه اون غذاهای افطاری رو برام بذارین ..........حالا با این چیزای جدید چی کار کنم کلا شما یه کتاب آشپزی بدین برای کسایی که مثل من عاشق آشپزی هستن یا لااقل همون اعلان عمومی که ما بیاین بخوریمممممممممم
مامانی
پاسخ
دوست خوبم شما لطف دارید واقعا حس میکنم دستپخت خوبی ندارم فقط و فقط چون غذاهای جدید را درست میکنم کسی مزه اصلی غذاها را نمیدونه و نمیتونه متوجه ناواردی من بشه امادر یک مورد واقعا درست گفتید من با علاقه خاصی غذا میپزم و هر مهمانی برای من با اینکه خستگی داره اما شادی خاصی همراه داره واقعا وقتی جایی باید بریم و چیزی ببریم اگه همسرم زود خبرم نکنه و نتونم خودم چیزی درست کنم و مجبور شم از بیرون تهیه کنیم واقعا ناراحت و افسرده میشم که یک فرصت اشپزی و شیرینی پزی را از دست دادم
مامان آیلا
11 دی 92 11:46
به به چه دست پختهایی خوش به حال اهل خونه که متنعم می شن نوش جونشون آفرین به مامان گل هنرمند
مامانی
پاسخ
ممنون نظر لطفتون است
خاله ی آریسا
14 دی 92 14:21
وااای مامان هنرمند ما که دلمون خواست میگی چیکار کنیم
مامانی
پاسخ
تشريف بياريد درخدمتتان هستيم
اليناگلينا
14 دی 92 16:57
به به به اين مامان كدبانو و با سليقه
مامانی
پاسخ
ممنون شما لطف داريد
مامان پریسا
21 دی 92 5:35
فرشته جون؟ من دستور اون کیک اسفناج و توپ ها رو میخوااااام....
مامانی
پاسخ
چشم زود ميام براتون ميگذارم اگه ايميل بديد براتون بفرستم
مامان امیرمهدی
5 بهمن 92 0:58
دست مامان هنرمند وکدبانو درد نکنهچه شنل کوچیکی
مامانی
پاسخ
خواهش ميكنم همه سايز شنل داره خاله جون