فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهاي پنج شبنه اين هفته

1392/10/7 13:47
نویسنده : مامانی
765 بازدید
اشتراک گذاری

اين پنج شبنه رفتيم نمايش دريا پري و اينبار هليا (دختر همسايه را هم با خودمان برديم به فرنيا كه حسابي خوش گذشت و چون چندبار رفته بود فرهنگسراي  فردوس مثل يك راهنما براي هليابود به هليا ميگفتيم نرو بيرون تا باباي فرنيا ماشين را بياره و توي هواي بيرون سردتون نشه و فرنيا ميگفت بريم بيرون بازي كنيم فروشگاه اسباب بازي هم داره و.... به نظر شما هليا به حرف كي گوش ميداد؟سوالنیشخند

اين هم چندتا عكس از نمايش

فرنيا از صداي زياد اصلا خوشش نمياد قبل از شروع نمايش موسيقي كودكانه گذاشته بودند تفاوت فرنيا و هليا در برخورد با موسيقيابرو

گوشم كر شد

فرنيا گلي

فرنيا و دريا پري

فرنيا و اقاي صياد

اين اقاي صياد نمايش بود و نميدونم چرا چشماش اينجوريه

دخترها

اين هم سرگرمي جديد فرنيا در خانه با روسريهاي مامان واسه خودش لباس طراحي ميكنه واسه رقصتعجب

درحال ارايش

خوب خانمي كه ميرقصه بايد موهاش هم شنيون كنه ديگه مگه نه؟ابله

درحال ارايش موها

كدوم گيره؟

دارم خوشگل ميشه

خوب شده مامان؟

دختر ناز مامان

بعد خواست ني ني بشه اين شيشه ها را هم جديدا پيدا كرده و دوباره هوس نوزادي به سرش زده

فرنيا ني ني شده

و اينجا از من ميخواد من هم ني ني بشم

مامان بيا تو هم ني ني بشو

اين هم يك مدل خوابيدن بعد از كلي بازي و شيطنتقلبماچ

خواب راحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ارغوان
8 دی 92 9:47
عزیزم تازه داره شینیون مو هم میکنه.چه دختری ماشاالله
رها
8 دی 92 15:27
قربونه موهای خوشگلت بشم من عزیزم چه قد ناااااااااز افتادی تو این عکسا خیلی شیرینی فرمیا کوچولو یه عالمه
مامانی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون ممنونم اينقدر موهام را دوست دارم اصلا اجازه نميدم مامانم موهام را كوتاه كنه
مریم مامان بهار
9 دی 92 14:21
فرنیا جون احیانا آرایش عروسم قبول میکنن؟
مامان آیلا
11 دی 92 11:43
به به نمایش خوب بود خوش به حالتون اینه که دنیای آدم وقتی بزرگ هم می شن با هم فرق می کنه
مامانی
پاسخ
درسته به چنین چیزی دقت نکرده بودم کاملا موافقم
مامان آیلا
11 دی 92 11:43
چه دخملی خوش ذوقی که قبل از رقص به خودشم می رسه ما شا اله
خاله ی آریسا
14 دی 92 14:20
عزیزم شینیونشو ببین خب معلومه که اینجوری میوفتی دیگه بلا خانوم
مامانی
پاسخ
هر وقت من براش موهاش را گيره بزنم چون نمي بينه همش دستش روي گيره هست واسه همين خودش دوست داره اين مدلي گيره بزنه تا آرايش موهاش را ببينه
مامان پریسا
21 دی 92 5:38
وای خدااا موهاشو ببین ولی از چشمای اون اقاهه من هم ترسیدم