فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

تولدت مبارك از طرف بابايي

1392/8/25 15:47
نویسنده : مامانی
686 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

من سال يكي دوبار مي يام سراغ نوشتن شرمند مامانت جور منو مي كشه

اين سه ساال نيز تموم شد و هر لحظه فقط فقط به اينده تو فكر مي كنم و غضه تنهايي تو بعد از ما هر روز اذيتم مي كنه . اي كاش تنها .........

اي كاش از اينده تو خبر داشتم و فكرم راحت بود ولي خوب نميشه

در نتيجه تموم سعي خودم رو مي كنم اين لحظات خوش را به بهترين وجه اي سپري كني

اگه بدوني با تو بودن چه حالي بهم مي ده كه نپرس . بعضي وقت ها واسه اينكه با هم باشيم بدون ماماني و يواشكي مي ريم بيرون كه فقط و فقط با هم باشيم .خوب شايد اسمش حسودي باشه يا بدجنسي و يا هر چيز ديگه ولي خوب منم نمي تونم با تو بودن رو با كسي تقسيم كنم حتي مامانت.

بي صبرانه منتظر بزرگ شدنت هستم هر چند كه براي روز هاي گذشته بايد حسرت بخورم ولي چاره اي نيست . همين كه خوب و خوش بزرگ بشي ما هم خوشيم 

نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند.

 که به من، شور و نشاط زندگي مي بخشد

 امروز روز توست... تولدت مبارک

تمام وجودم را در قلبم، قلبم را در چشمانم


چشمانم را در زبانم خلاصه مي‌كنم تا بگويم

روز تولدت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پریسا
25 آبان 92 15:19
تولدت مبارک فرنیا جون. فکر کنم این پست توسط بابایی نوشته شده. دستشون درد نکنه. همین که این همه برای شما زحمت میکشن باید ازشون تشکر کرد. ایشالله همیشه سلامت باشن.
مامانی
پاسخ
بله درسته باباي فرنيا نوشته من هم با كامنت شما متوجه نوشتن مطلب شدم
مامان فرنيا
25 آبان 92 15:43
بابايي نگران نباش من مطمئنم فرنيا تنها نميمونه چون روابط عمومي بالايي داره و دوستاي زيادي پيدا ميكنه من نگرانم و تنها دعايم اين است كه خدا تنهاش نگذاره من و شما با داشتن اين همه خواهر و برادر باز هم توي تهران تنها هستيم ولي دوستانمان در لطف و محبت به ما مثل خواهر و برادر هستند
مادر جون
25 آبان 92 20:53
تولدت مبارک فرنیا جان فرشته کوچولوی مامان وبابا نوه من هم همسن وسال شماست با یکی دو ماه اختلاف من شما رو لینک میکنم .اگه دوست داشتی شما هم......به اسم (اولین نوه گلم آبتین ) ما رو لینک کن
صـبــا خاله ی آیـــســـا
26 آبان 92 9:07
تـــــــــــــــولدت مبارک کوچولوی زیبا
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون
خاله ی آریسا
26 آبان 92 9:28
خیلی زیبا بود. همه ی ما نگران آینده ی خودمون و اطرافیانمونیم اما چه میشه کرد فقط خدا میدونه فردا چی میشه . اما ما همیشه برای همه بهترین هارو آرزو میکنیم
مامانی درسا
26 آبان 92 23:21
عاشقانه های پدر و دختری مستدام ..... انشاالله زیر سایه شما و مامانش همیشه سلامت و خوش باشه
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان بهار
27 آبان 92 1:50
تولدت مبارک فرنیا جون مامانش ببخشید اگر سر نمیزنم چون کلا اینترنتم قطعه وب بهار هم گواهیهههههههههه عزيزم خواهش ميكنم من هم بيشتر نگرانتون بودم بخاطر به روز نشدن وب دختري
الناز مامان طاها
27 آبان 92 15:29
اشك تو چشمهام جمع شدافرين به شما پدر با احساسانشالله ساليان سال سايتون بالاي سر فرنيا باشه و شاهد خوشبختيش باشين.
مامانی
پاسخ
از طرف باباي فرنيا ازتون تشكر ميكنم شما لطف داريد
مامان امیرمهدی
28 آبان 92 16:47
تولدت مبارک کوچولوی دوستداشتنی
مامانی
پاسخ
خيلي ممنون لطف داريد با وقت كمي كه ميدونم دچارش هستيد همه پستهاي ما را خونديد
مامان امیرمهدی
28 آبان 92 16:48
خیلی قشنگ نوشتین بابای مهربون اشکم دراومد.انشاالله سایتون سالبان سال بالای سر خانواده باشه
مامانی
پاسخ
از طرف بابايي ازتون تشكر ميكنم
مامان ارغوان
28 آبان 92 19:13
عزیز خاله ببخش که تاخیری تولدت رو تبریک میگم .صورت ماهت رو میبوسم..ایشالله زیر سایه پدر و مادرت. خوشبخت باشی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان فتانه
29 آبان 92 17:46
چقدر متن قشنگی نوشته بابابیی برای دخترش....تولدت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
29 آبان 92 21:06
تولدت مبارک فرنیا خانم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
نیلوفر/مامانه روژینا
2 آذر 92 3:30
تولدت مبارک فرنیا جون. انشالله 120 ساله بشی عزیزم. مامانی خصوصی داری