فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرشته كوچولوي زندگي من تولدت مبارك

1392/8/25 8:45
نویسنده : مامانی
1,746 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم امروز روز تولد توست از ديشب به تو و تمام خاطرات اين سه سال فكر ميكنم ديشب خيلي بد خوابيدي و خوابت نميبرد و من ياد خودم شب بدنيا امدنت افتادم كه ان شب من نميتونستم بخوابم يعني مثل ديشب نميگذاشتي بخوابم تا اينكه صبح زود راهي بيمارستان شدم و تو شدي يك فرشته زميني

امروز صبح زود هم وقتي ميخواستم برم سركار و تو را ببرم مهد بيدار شدي و پرسيدي كجا ميخوايم بريم؟ چرا لباس بپوشم؟ و من فقط ياد بدنيا امدنت افتادم يعني ان موقع هم از خدا و فرشته ها پرسيدي كجا ميخوايم بريم؟؟؟

به بهانه بدنيا امدنت ديشب رفتم سراغ موبايل بابايي و عكسهايي كه از مدتها قبل توي گوشي اش بود و نتونسته بودم اينجا بگذارم ازش گرفتم

1

پارك روبروي سمرقند

2

 

4

شهر بازي هايپراستار

5

6

7

پارك ارم

8

8

9

0

10

شهر بازي شهر ستاره ها

11

12

شهر بازي فروشگاه ياس

13

12

ماه رمضان موقع افطار

14

15

توي خانه با عروسكهاي باربي

16

خانه دوست بابايي مهماني افطاري

16

نمايش عروسكي فرهنگسراي فردوس

17

09

35

099

يك شهر بازي يادم نيست كجا بود

111

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان نیکان
25 آبان 92 13:23
فکر کنم فرنیا کل شهربازیهای تهران و رفته همیشه به گردش و بازی و شادی
مامانی
پاسخ
فكر كنم هنوز يكي مونده كه خيلي دلم ميخواد برم اما نشده توي بيلبوردهاي اتوبانها اسمش را ديدم اما هنوز نرفتيم
مامان پریسا
25 آبان 92 15:25
مجددا تولدت مبارک گلم. ایشالله 120 ساله بشی گلم. ایشالله سال دیگه با مامانی بیایید اهواز و کنار هم با پریسا تولد هر 2 تا تونو بگیریم.
مامانی
پاسخ
ايشالله
خاله ی آریسا
26 آبان 92 9:23
تولدت مبارک عزیزم . به به کلی جاهای قشنگ رفتی . دست مامانی و بابایی درد نکنه. همیشه به گردش عزیزم
الناز مامان طاها
27 آبان 92 15:24
تولدت مبارك باشه عزييييييزم،ببخشيد با تاخير تبريك گفتم
مامانی
پاسخ
لطف ميكنيد به ما سرميزنيد همه مون مادر هستيم وكمبود وقت داريم و معمولا با تاخير همه جا حاضر ميشيم