فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

مسافرت مشهد

1392/8/15 11:52
نویسنده : مامانی
2,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اين مدت كه نبوديم كمي درگير كارهاي جمع وجور كردن وسائل سفر بوديم چون خود سفر كه همش سه روز بود يعني 5شنبه رفتيم و دوشنبه تهران بوديم .كجا؟ خوب مشهد ديگه نگفته بودم؟سوال خوب ببخشيدخجالت

اما حالا با دست پر امدم راستي مامان بزرگ و بابا بزرگ هم توي اين سفر با ما بودند

البته بگم كه الان فرنيا خانم در خانه همراه بابايي است چون توي مسافرت مريض شد ديروز من پيشش موندم امروز بابايي

خوب بريم سراغ عكسها

توي قطار با بابايي

اينقدر توي قطار از پله بالا و پايين رفت كه خسته شد و خوابيد

خواب ناز

وقتي رسيديم مشهد اول كمي براي هتل مشكل پيدا كرديم و صبح زود رفتيم خانه پسر عموي من و از خواب بيدارشون كرديم اما از بس خسته بوديم اصلا نشد يك عكس از فرنيا و گل پسرشون اقا ماهان بگيريم اين دوتا خيلي با هم بازي كردند و ظهر كه از خانه انها رفتيم هتل توي راه هتل فرنيا از شدت خستگي خوابش برد

در هتل

توي هتل

بابايي هميشه خيلي اهل عكس گرفتن است اما ايندفعه نميدونم چرا اصلا عكس نگرفتناراحت فقط روز اخر من يادش اوردم

فرنيا و ماماني

ايندفعه رفتيم مشهد اصلا وقت نشد جايي بريم فقط روز يكشنبه رفتيم الماس شرق كه با ادرسي كه از اتنا جون مامان نگين جوني گرفته بودم بريم عكاسي اما اينقدر فرنيا اذيت كرد كه هيچكاري نكرديم بجز اينكه فرنيا رفت شهر بازي انجا

الماس شرق

فرنيا و خانه بازي

قطار سواري

اتوبوس

ديروز كه عكسها رانگاه ميكرديم فرنيا ميگفت مامان انجا ميخواستند توي فنجانهايي كه ما نشسته بوديم چايي بريزن يعني روي ما چايي ميريزند؟ گل مامان خودش ميگفت خودش هم از گفته اش تعجب ميكردنیشخند

قوري و فنجان

بازي با بچه ها

يك عكس هم از الماس شرق

فرنيا و الماس

يك الماس بزرگ

روز اخر من و مامان بزرگ و بابابزرگ رفتيم زيارت و بابايي و فرنيا موندن هتل بينيد بابايي چه بازيهايي با فرنيا اجرا كرده كه فرنيا ياد من نيافته

اينجا هم بگم كه نميدونم با فرنيا چه كنم شديدا به من وابسته شده حتي پيش باباش هم نميمونه و اذيت ميكنه البته همه اينها وقتي است كه بيرون از خانه باشيم توي خانه خودمان كمي بهتر است

اين وابستگي اش منو ناراحت كرده قبلا اصلا اينطوري نبود اما حالا حتي خانه همسايه هم ميره زود برميگرده ميگه مامان دلم برات تنگ شده

توي هتل

بازي با بابايي

جايي كه گرفته بوديم اولش يك اتاق دو خوابه بود وقتي ما برگشتيم بابا بزرگ و مامان بزرگ ماندن اتاقمان را هم عوض كرديم و يك اتاق دوتخته گرفتيم

اين هم لحظه خداحافظي ما و فرنيا با بابابزرگ و مامان بزرگگلهاي زندگي من

اين هم ايستگاه قطار مشهد

توي راه اهن موقع برگشت

چرخ فلك

باز هم بازي

با بابايي

بقيه عكسهاي توي قطار توي گوشي بابايي است اگه يك روز تونستم از بابايي بگيرم حتما اينجا ميگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

اليناگلينا
15 آبان 92 14:36
ان شا ا.. هميشه به سير سياحت.زيارتتون قبول عزيزم.
چقدر پدر بزرگ و مادر بزرگت آرومن.خدا حفظشون كنه.قيافه مهربوني دارند


مرسي خاله جون
الناز مامان طاها
15 آبان 92 15:40
سلام،زيارت قبول،


ممنون
صـبــا خاله ی آیـــســـا
15 آبان 92 15:41
التماس دعا عزیزم چ جای قشنگی رفتین انشاالله همیشه ب گردش-شادی
سمیه مامان آیسا
15 آبان 92 16:57
زیارت قبول خوش به حالتون خدا قسمت ما کنه من تا حالا مشهد نرفتم


عزيزم امام رضا بايد بطلبه ما هم دفعه قبل فرنيا 6ماهه بود رفتيم الان سه سالش است
اما ممهم دل ادمه كه بايد به خداو ائمه نزديك باشه
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 17:38
زیارت قبول فرشته جون ایشالا سفر بعدی حج باشه


ايشالله قسمت همه بشه در كنار هم بريم سفر مكه
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 17:39
آخی معلومه باباش عاشق فرنیاس که اینجوری باهاش بازی میکنه.معمولا پدرها حوصله بازی با بچه ندارن


بابايي فرنيا حوصله اش براي بازي با فرنيا عااااااااااااليه
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 17:42
کامنتتو خیلی بعد از اینکه بهم دادی خونده بودم منم فکر کردم حتما دیگه رفتین بخاطر همین آدرس هتل ندادم.هتلمون که خیلی تمیز وعالی بود .مسیرشم همش 3دقیقه پیاده روی تا حرم داشت.سمت خیلبون شیرازی میشد.ولی هزینش یه مقدار بالا بودایشالا سال بعد


ايشالله عزيزم
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 17:43
ما امسال الماس شرق نرفتیم ولی پارسال رفتیم همون جایی که فرنیا عکس گرفته امیرمهدی هم عکس انداخته
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 17:44
ایشالا بابابزرگ ومامان بزرگ سایشون مستدام باشه


ممنون ايشالله خدا همه پدربزرگ و مادرگها را سالم و سلامت حفظ كنه
مامان آیلا
16 آبان 92 9:54
چه سفر زود تند سریع ولی پرمحتوا همیشه به خوشی و گشت و گذار .


ادم كه شاغل باشه همه مسافرتها زودو تند و سريع ميشه فقط يكي دو روز ميتونه مرخصي بگيره
مامان آریسا
16 آبان 92 10:03
زیارتت قبول گل دختر


مرسي خاله جون
خاله ی آریسا
16 آبان 92 10:49
زیارت قبول فرنیا خانوم
ای جانم ببین چجوری خسته شده و خوابش برده عزیزم
راننده اتوبوس شدی ؟؟؟؟ چه وسایل جالب و قشنگی بود.
ایشالله همیشه لبت خندون باشه عزیزم . خدا این مامان و بابابزرگای مهربونو برامون نگه داره


ممنون دوست خوبم ايشالله سايه شون مستدام باشه براي همه بچه ها و نوه ها
مامان فتانه
16 آبان 92 13:37
همیشه به سفر وشادی زیارتتون قبول خانمی....خیلی عکسا ناز شدن


ممنون خاله جون
مامان پریسا
16 آبان 92 17:45
وای چه خوب زیارت قبول فرشته جون

فرشته جون؟ هیچ عکسی از حرم نداری؟


گفتم كه هميشه اين همسري كه عكس ميگيره اينبار نميدونم چرا اصلا حس عكس گرفتن نداشت همين يكي دوتا را هم خودم گرفتم توي حرم هم با موبايل همسري عكس گرفتم كه اگه دستم به عكسها برسه حتما ميگذارم
مامان پریسا
16 آبان 92 17:46
خاله فردا دعوت هستید برای تولد پریسا


عزيزم تولدت مبارك ببخشيد دير متوجه تولد شدم
نسيم مامان آرتين
18 آبان 92 8:45
زيارت قبول خانم خانما


ممنون
مامان پریسا
18 آبان 92 19:55
سلام فرشته جون.ایشالله زودتر خوب بشید از شنیدن خبر مریضیتون خیلی ناراحت شدم.


ممنون دوست خوبم اماايكاش فقط ما بزرگترها مريض ميشيدم اما اين وروجكها اصلا رنگ مريضي را نمي ديدند فرنيا خلي بهتر شده ديشب كه از تنگي نفس بيدار شده بودم فقط به اين فكر ميكردم خدا نكنه دختري از من بگيره
مامان آرینا مو فرفری
19 آبان 92 0:57
سلام عزیزم زیارت قبول .
فرنیا جون زودتر خوب بشو خاله طاقت مریض شدن شما رو نداره

ممنون خاله جون فرنيا خيلي بهتره و خدا را شكردختر حرف گوش كني است و چيزهايي كه براش ضرر داره نميخوره
مامان امیرمهدی
19 آبان 92 12:54
سلام عزیزم.ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)رو بهت تسلیت میگم


ممنون عزاداريهاتون قبول باشه
مامان ارغوان
19 آبان 92 14:01
عزیزم زیارت قبول .همیشه به گشت و گذار
مامانی
پاسخ
ممنون دوست جون
مامان امیرمهدی
20 آبان 92 1:06
اشکال نداره عزیزم ایشالا سال دیگه شرکت میکنین.همین که دلتون باهاشه کلی ثواب داره.
مامانی درسا
25 آبان 92 1:56
زیز دل تولدت هزاران بار مبارک انشاالله دستان مهربون خداوند همیشه نگه دارت باشه
مامانی
پاسخ
ممنون از دعاي خوبتون
اليناگلينا
25 آبان 92 8:32
تولدت مبارك عزيزم
مامانی
پاسخ
مرسي