فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

روز جمعه و نمايشگاه گل و گياه

1392/7/27 9:54
نویسنده : مامانی
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه صبح دومين سالگرد عموي من بود عمويي كه هنوز بعد از گذشت دوسال رفتنش را باور ندارم و هنوز با ياد اوري خاطراتش اشكم سرازير ميشه و اينجا از صميم قلبم مگم

عمو يوسف براي هميشه هميشه در قلب من زنده اي و دوستت دارم

سر مزار فرنيا ميپرسيد عكس عمو كجاست وقتي نشانش دادم ميگه خيلي مهربونه من خيلي دوستش دارم 

توي ماشين ميپرسه چرا عمو رفته پيش خدا اخه من دلم واسش تنگ ميشه

بعد از برگشت از مراسم توي راه از يكسري مغازه هاي دوچرخه فروشي رد شديم و فرنيا بهانه گيريهاش شروع شد كه من ماشين كنترلي ندارم و بلاخره با صحبتهاي سياستمدارانه من یولرضايت به اسكوتر دادند

توي راه خوابش برد خانه كه رسيديم بيدار شد و گفت اسكوترم كو نشانش دادم به اسكوترش دست ميزنه ميگه اسكوترم سردش شده رفته بالش و ملحفه اورده و دوتايي كنار هم خوابيدند بعد از بيدار شدن كلي با هم بازي كردند

اسكوتر سواري

اسكوتر

واي چشمتون روز بد نبينه عصر رفتيم نمايشگاه گل و گياه اولا كه پليس همه راههاي ورودي اتوبانها به گيشا را بسته بودند و بعد كه باهزار زحمت وارد خيابان اصلي گيشا شديم وروديها به بوستان گفتگو را بسته بودند بالاخره با كلي پياده روي رسيديم به نمايشگاه و اينقدر شلوغ بود كه فقط ادم ديديم چشممان از لابلاي صف ادها گاهي به گلي روشن ميشد و بلاخره بخاطر كم اوردن نفس و خستگي من بخاطر بغل كردن فرنيا سريع امديم بيرون

قبل از رفتن به نمايشگاه دوري در بوستان گفتكو زديم و باز هم مرغابيها و بيسكويت ساقه طلايي

بوستان گفتگو

شيطون خانم

همانطور كه گفتم توي نمايشگاه كه نتونستيم گلي ببينيم اما دم در خروجي اين عكس را گرفتيم

لحظه خروج از نمايشگاه

اين عكس را كه خودم ديدم فكر كردم دارم بزور توي دهن فرنيا ميوه ميگذارم خنده اما روي لبه يك ديواره نشسته بوديم فرنيا را سفت گرفته بودم كه از عقب نيوفته بعد چون دستهاش كثيف بود خودم ميوه دهنش ميگذاشتم

در حال ميوه خوردن

دقيقا جلوي رستوران پدر خوب فرنيا خانم دستشويي داشتند رفتيم داخل بعدش هم كه فرنيا رستوران ببينه و نگه گرسنه ام از محالات است خلاصه كه هنوز غذا حاضر نبود و فقط يك سالاد ماكاروني خريديم و خسته و درب و داغون امديم خانه

سالاد ماكاروني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فاطمه مامان الينا گلينا
27 مهر 92 11:12
نوش جونت بلال خور شدي عزيزم.عيدت مبارك


مرسي خاله جون عيد شما هم مبارك
خاله
27 مهر 92 11:14
امروز به طرز عجيبي من سرم خلوته تا حالا سابقه نداشته اينطوري باشه پس حسابي به وب فرنيا سر زدم اما نمايشگاه پسر من وقتي ميگيم بريم نمايشگاه ميگه واي دوباره بريم شلوارهاي مردم را نگاه كنيم و نفس كشدن ممنوع


مامان فتانه
27 مهر 92 12:54
تسلیت میگم فوت عموی عزیزتونو
عزیزم اسکوترت مبارک باشه


ممنون دوست خوبم
مامان نگار
27 مهر 92 13:48
فرنیا خانومی اسکوترت مبارک باشه
امسال که ما نتونستیم بریم نمایشگاه اما پارسال که رفته بودیم اونقدر شلوغ بود که اصلن نمی شد گلها رو دید و من هم پشیمون شدم چون نگار هم هی بهونه می گرفت و خسته شده بود



من هم ديگه نخواهم رفت فرنيا بهانه ميگرفت كه بمونيم اخه جاي ايشون توي بغل ما اصلا بد نبود
الناز مامان طاها
27 مهر 92 16:26
مبارك باشه خاله جان،منم ميخواستم واسه طاها بخرم ولي دوستهاي وبلاگي نظر دادن كه هنوز واسش زودهفرنيا باهاش درست بازي ميكنه؟به نظر شما واسه پسرم بخرم؟؟؟؟؟؟؟طاها سه سال و چهار ماهشه.


عزيزم من خريدم و فرنيا خيلي دوست داره البته تازه دو سه روزه و هنوز واسش عزيزه و بازي ميكنه فعلا هم از ترس زمين خوردن داره توي خانه بازي ميكنه اما بد نيست بلده دختر من هم ماه ديگه يعني 25آبان سه سالش تمام ميشه
اتنا مامان نگین
27 مهر 92 16:50
سلام عزیزم خوبید,?ببخش من اهوازم برای40 مادربزرگم .خواسته بودی آدرس عکاسی رو اومدم بگم پاساژ,الماس شرق عکاسخانه ایران زمین طبقه دوم کاملا پیداست,تو مرکز خرید وصال هم که کنار الماس شرق هست دکور درباری داره.
پارسا
27 مهر 92 18:59
وبلاگم را دیدی ؟


بله خاله جون ديدم خيلي جالب بود بخصوص قست اموزش فتوشاپ
الناز مامان طاها
28 مهر 92 10:44
سلام،ممنون از اينكه به ما سر ميزنيخصوصيت و چك كن عزيزم


ممنون
مامان پریسا
29 مهر 92 23:26
خدا عمو یوسفو رحمت کنن



اما عجب اسکوتر سواری شده فرنیا جون


هر روز ازم ميپرسه ديگه بلدم اسكوتر سواري كنم؟ميتونيم بريم توي پارك بازي كنيم؟
مامان ستاره
30 مهر 92 12:47
مریم مامان نیکان
6 آبان 92 16:32
خدا عموتون رو رحمت کنه،روحشون شاد ما چند سال پیش نمایشگاه گل رفتیم که از بس شلوغ و وحشتناک بود دیگه هرگز هوسشو نکردم