فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

هديه هاي تولد

1392/7/27 8:59
نویسنده : مامانی
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم اين پست را براي هديه هاي تولدت گذاشتم كه فعلا فقط عكس كي از هديه هات را كه بسيار زيبا و اموزشي بود و حسابي سر تو را گرم ميكنه دارم بعدا عكسها به اين پست اضافه ميشه اما اول گيفت تولدت كه به بچه ها داديم

همراه گيفت تولد دوسالگيت

اين جعبه صورتي كه خودم درست كردم مثلا لباس پرنسسي است كه نميدونم چقدر شبيه ان چيزي شده كه ميخواستم بشه و محتواش هم يك ماسك صورت  و يك قاشق شكلاتي بود كه خودم  درست كرده بودم و يك عروسك كوچولو كه براي دخترها يك پرنسس كوچولو بود و براي پسرها شكلهاي متنوع بودند

آن پاييني هم گيفت دو سالگي است وقتي ديدمش خيلي ناراحت شدم كه امسال حواسم نبود يك متن كوچولو هم روي اين جعبه ها بنويسم

گيفتهاي تولد

حالا هديه دوستت اركان كه خودش تولد نيومده بود اما هديه را داده بود مربي برات بياره

فرنيا درحال بازي

اين لگوها فرقشون با بقيه لگوها اينه كه از كنار هم به هم وصل ميشدند و فرنيا خيلي زود ياد گرفت چجوري بهم وصلشون كنه و اين باعث شد خيلي شكلهاي متنوع باهاشون بسازه

بازي

عكس بقيه هدايا را بعدا اضافه ميكنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه مامان الينا گلينا
27 مهر 92 11:12
مباركت باشه گلم
مامان ارغوان
29 مهر 92 8:55
مبارک باشه عزیزم
مامان پریسا
29 مهر 92 23:29
مبارک باشه عزیزم. وای ببخش من خیلی دیر اومدم.

باز هم مبارک باشه


به اين تاخيرها بايد عادت كنيم