فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

روز جهاني كودك مبارك

1392/7/16 16:12
نویسنده : مامانی
362 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم امروز روز جهاني كودك است اين روز را به همه ني نيها بخصوص ني ني هاي وبلاگي تبريك ميگم با اينكه من همه روزها را روز تو ميدونم در واقع هر روز زندگي يك مادر روز فرزندش است

مدتهاست وقتي از سركار برميگردم چون كارهاي خانه را بايد انجام بدم و از همه مهمتر شام را اماده كنم تا ساعت 8اماده باشه براي شما گل دختري يك راه حل خوب پيدا كردم همراه من كار ميكني

يك روز كوكو سيب زميني درست كردي يك روز ظرفها را ميشوري و ديشب نوبت درست كردن سبزي پلو بود قربون دخترم برم كه بعد از اينكه همه كارها انجام شد و گاز روشن شد گفتي خوب حالا بيا بخوريمش فكر نمي كردي بايد براي پختش صبر كني قلب

با اينكه خيلي ميترسم از اشپزخانه و خطراتش اما اجازه ميدم كنارم باشي اينجوري همش نق نميزني بيا بازي كنيم تازه بعد از تمام شدن كار و اماده شدن غذا لذت خاصي ميبري از خوردن غذايي كه خودت درست كردي و قشنگتر و جالبتر از همه اينه كه بدون اينكه من بهت گفته باشم خودت ميدوني فقط زماني كه من توي اشپزخانه هستم ميتوني كار كني بدون من دست به چيزي نميزني

واسه همين ديروز  وقتي كبريت را روشن كردم كه گاز را روشن كنم اجازه دادم پيچ تنظيم شعله را تو بچرخاني. عزيزم فدايت بشه مامان اخه كاملا ميدوني خطر داره دستت را دراز كرده بودي و گفتي مامان نزديك نميشم سرم را هم دور ميگيرم اصلا سرم را مياندازم پايين به شعله نگاه نميكنمماچ

دخترم هفته ديگه تولدت را توي خانه برگزار ميكنيم دارم وسائلش را اماده ميكنم بابايي كه همش ميگه دوستات نميان ناراحتولي من اميدوارم بيان تا تو ناراحت نشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فاطمه مامان الينا گلينا
17 مهر 92 12:08
روزت مبارك عزيزم.كدبانوي كوچولو كه به ماماني كمك مي كني
مامان امیرحسین
17 مهر 92 13:36
روزت مبارک فرشته کوچولو امیدوارم همیشه شاد باشی
اتنا مامان نگین
17 مهر 92 23:39
روزت مبارک عزیزم .خدای من دخمله شماهم مهریه .ما که امسال نتونستیم تولد دخملی رو بگیریم .


نه عزیزم دختر من آبان ماهی است اما چون امسال توی محرم میافته یک ماه زودتر میگیریم تولدش را
اتنا مامان نگین
17 مهر 92 23:40
ما هم تولد دختر گلتو تبریک میگیم وبراش ارزوی سلامتی وشادی داریم.
مامان فتانه
18 مهر 92 18:45
روزت مبارک عزیزم


ممنون خاله جون
elinajon
18 مهر 92 22:43
عزیزم ما زنجانی هستیم چون کوهستانیه هوا خیلی سرده


يادم باشه ايندفعه كه امدم زنجان بيام سراغتون[چشمك]
مامان پریسا
19 مهر 92 17:15
سلام عزیزم.
وای چه مامان خوبی که داره به دخملی اشپزی یاد میده.


خواهش ميكنم خيلي هم علاقه نشون ميده
مامان پریسا
19 مهر 92 17:16
تولدت پیشاپیش مبارک.... یاد پارسال افتادم. اخییییی چه زود گذشت

ما هم احتمالا تولد پریسا رو زودتر میگیریم چون داخل محرم میفته.


ممنون خيلي دلم ميخواست دوباره ميامدم انجا تولد ميگرفتم اما ....
مامان آیلا
20 مهر 92 9:33
ولی خودمونیم مامان خیلی به آدم حال میده که دخترش کمک حالش باشه همیشه زنده و پاینده باشید


بله حسابي حال ميده
مامان فتانه
21 مهر 92 17:11
اپ اپ اپیم
مامان گیلاس
21 مهر 92 18:16
سلام روزت مبارک عزیزم. عروسم چطوره؟شرمنده بابت کمرنگیمون.
مامان ارغوان
22 مهر 92 10:21
دختر زیبا و دوست داشتنی دارید ماشاالله.با اجازه لینکتون کردم .دوست داشتین به ما سر بزنید


ممنون كه به ما سرزديد ما هم شما را لينك ميكنيم
صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 17:34
عزیزم با تاخیر روزت مباااااااااااااااااااالک


مرسي خاله جون