فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

34ماهگي گل زندگيمون مبارك

1392/6/25 9:06
نویسنده : مامانی
475 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم امروز 34ماهه ميشي ميدوني خيلي ارزوها توي دلم واست دارم و اميدوارم خدا تك تكشون را براورده كنه از كوچيكترينشون كه خريد خواسته هاي تو است تا بزرگترينشون يعني سعادتمندي و خوشبختي‌ات تا هميشه

عزيزم هر روز كه به عقب نگاه ميكنم دلم براي روزهاي گذشته تنگ ميشه و نگاهم به اينده فقط ديدن بالندگي و بزرگي تو است اما در تمام اين زمانها يك چيز را خوب ميبينم ان هم شيريني هر لحظه زندگي با وجود تو است تفاوت زيادي است بين روزهاي قبل از دنيا امدنت و حالا كه كنارمون داري بزرگ ميشي اين تفاوت قابل بيان نيست يك دنيا تضاد كنار هم ميدوني مادر بودن تمامش استرس و نگراني است اما دركنارش يك عشق و شيريني خاصي كه فقط يك مادر ميتونه اين حس را لمس كنه و بچشه قلب يك مادر هميشه نگرانه اما اين نگراني را يك مادر عاشقانه دوست داره گفتم كه قابل بيان نيست فقط حس كردني است 

ميدونم دوستت دارم و ميخوام همه خوبيها و زيبايي هاي دنيا مال تو باشه عزيزم 34ماهگيت مبارك چيزي نمونده كه سه ساله بشي و ميدونم هر سال تا هستم منتظر اين روز قشنگ يعني روز تولد تو هستم براي من 25عدد قشنگيه چون تو توي بيست و پنجمين روز ماه بدنيا امدي يكجورايي حتي برام مقدسه اخه خدا اين روز يك فرشته مهربون از اسمونش برام فرستاده توي تقويم سركارم 25هر ماه ، يك علامت داره همون اول سال تمام 25ها را ستاره دار كردم چون تك ستاره زندگي من هستي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رها
25 شهریور 92 10:42
چه قدر قشنگ
امیدوارم به همه آرزو ها و خواسته هات برسی و دختر قشنگت همیشه شاد باشه
انقدر احساست به نظرم صادقانه بود که دلم یه جوریش شد
امیدوارم همیشه همه چی به بهترین نحو همونی باشه که میخواین


ممنون عزيزم مرسي به ما سرزديد
مامان آیلا
25 شهریور 92 11:10
مبارک مبارک
صبا خاله ی آیسا
30 شهریور 92 10:20
34ماهگیت مبارک خوشگله خاااااااااااااااااله
مامان پریسا
31 شهریور 92 13:20
34 ماهگی فرنیا جون مبارک باشه