فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

مسافرت اصفهان- روز جمعه

1392/6/17 10:24
نویسنده : مامانی
800 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه رفتيم باغ گلها خيلي زيبا بود هركس تاحال نرفته حتما حتما بره ببينه واقعا زيباست

باغ گلها

باغ گلها

نيلوفر ابي

اين فرنيا گلي درحال دويدن سمت درب ورودي

باغ گلها

دختر گل مامان كنار دايي و زندايي

بهانه زندگي

زيبايي دنيا

نشانه لطف خدا

اينقدر مناظر زيبا بود كه ما توي عكس بهانه بوديم چشمک

فرنيا و مامان

ماماني و فرنيا درحال استراحت

ماماني و دختر گلش

دختر شاد من

هميشه كنار دايي

هميشه كنار دايي

اين بازي را نميدونم اسمش چيه اما راهروهايي است كه ميتوني بينشون قايم بشي و يا بايد راهتو به بيرون پيدا كني توي اين عكس من مثلا دنبال فرنيا ميگردم اين قسمت شمشادها هنوز خيلي بلند نبودند فرنيا را ميبينيد؟

در حال بازي

اين هم فرنيا گلي

من اينجام

يك جاي بهتر براي بازي

اين قسمت شمشادها بلندتر بودند و حتي من هم ميتونستم قايم بشم اينجا بابايي و دايي شده بودند غول و اقا گرگه فرنيا از ترس آقا گرگه(بابايي) پريده توي بغل من

چه بازي خوبي

اقا گرگه قول داد ما را نخوره و ما باهاش دوست شديم

اقا گرگه ما را نخور

عجب گاري سنگيني

كنار خانه قديمي

فرنيا و خانه روستايي

فرنيا و دايي جون

وقتي راه افتاديم به سمت تهران ساعت 6بود و فرنيا خواب بود عاشق اداهاي موقع خوابش هستم

در راه برگشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اتنا مامان نگین
17 شهریور 92 14:15
مامان فتانه
18 شهریور 92 17:53
واقعا مناظرش قشنگ بود و عکس های فرنیا جون هم عالی....الهی چه ناز خوابیده


من خوابيدن بچه ها را خيلي دوست دارم موقع خواب يك فيگورهايي دارن واقعا براي عكاسي سوژه هاي بامزه اي هستند