فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

مسافرت اصفهان

1392/6/17 9:48
نویسنده : مامانی
812 بازدید
اشتراک گذاری

خوب حالا بريم سراغ عكسهاي مسافرت اصفهان

اول بگم كه خيلي خوش گذشت خيلي هم خسته شديم اخه چهارشنبه ظهر 30مرداد راه افتاديم تا رسيديم حسابي گرما كلافه مان كرده بود و جمعه 1مرداد عصر ساعت 6عصر راه افتاديم كه ساعت 12و نيم شب رسيديم خانه كه خدا را شكر جنابعالي خواب تشريف داشتيد

روز اول باغ پرندگان و پروانه ها

پروانه ها

باغ پروانه ها

باغ پرندگان

 

 

اولين بار كه با عينك سه بعدي تلويزيون نگاه كردي كنار دايي كه يك جور  ديگه متفاوت از همه فاميل و دوستان دوستش داري

فرنيا كنار دايي

صبح 5شبنه با بابايي و دايي و زندايي رفتيد باغ پرندگان من خانه پيش خاله و مامان بزرگ موندم

باغ پرندگان

يك قسمتي از باغ پرندگان باغ پروانه ها بوده كه متاسفانه بدليل سمپاشي و ... حالا شده موزه پروانه ها

باغ پروانه ها

باغ پروانه ها

فرنيا ودايي

نميدونم مثل اينكه يك جايي هم بوده مربوط به مارها من كه تاحالا نرفتم و ايندفعه هم كه بابا و دايي رفته بودند عكسي نگرفته بودند اما ميگفتند فرنيا خيلي خوشش نيامده و يك كمي هم ترسيده اين خروجي بخش مارها است

قسمت مارها

اين لباس را پارسال خاله به فرنيا هديه داده بود امسال اندازه اش شده فرنيا يك عكس باربي با لباس زرد هم داشت كه  با اين لباس همش ميگفت من مثل باربي شدم

دختر عسلي

فرنيا كه دايي و توجه دايي را فقط فقط براي خودش ميخواد

با دايي

عاشقتم

بعد از پروانه ها رفتن سراغ باغ پرندگان

باغ پرندگان

بياييد پيش من

من كلي خوراكي با فرنيا فرستادم ولي همراهان يادشون ميره از ماشين با خودشان ببرن نتيجه اينكه وقتي فرنيا گرسنه ميشه يك خانم مهربان به داد دخترم ميرسه و بهش كلوچه ميده تازه بابايي به اين كلوچه هم رحم نميكنه و نصفش را از فرنيا ميگيره وميخورهساکت

درحال استراحت

اين هم فرنيا در كالسكه اينقدر خوشش امده حالا هرجا ببينه بيچاره ميشيم كه راضيش كنيم بيخيال بشه

كالسكه سواري

خاله زحمت كشيده بود و كيك پخته بود من هم مثلا تزيينش كردم و باز هم كيك يعني تولد و كيك بريدن هم كار فرنيا خانمه ديگه درسته؟

كيك خوران

عصر هم رفتيم ميدان امام

بازار ميدان امام

كه يكدفعه فرنيا با اين منظره روبرو شد

منظره دردسر ساز

آخ جون اب بازياخ جون اب بازي

كفشهام را زود دربيار برم اب بازي

هوراااااااااااااا

شكلك عكس گرفتن

با بابايي

بابايي عجب ادايي ياد فرنيا ياد دادي اخه تا ميگفتم فرنيا ميخوام عكس بگيرم زود اينجوري ميكردکلافه

قربون دخترم برم

نتيجه اينكه بايد عكس بيخبر ميگرفتم

عكس بيخبر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
18 شهریور 92 10:51
ایشالله همیشه به سفر خانم کوچلو
مامان فتانه
18 شهریور 92 17:51
همیشه به گشت و مسافرت خیلی عکسا قشنگ شده معلومه حسابی به دخملی خوش گذشته مخصوصا قسمت اب بازیش


خيلي اب بازي خوش گذشت اما من حسابي ترسيدم اخه يكدفعه ميرفت وسط اب