فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

روز جمعه عيد فطر

1392/5/21 10:42
نویسنده : مامانی
813 بازدید
اشتراک گذاری

روز عيد فطر رفتيم خانه عزيز چون ساعت 7:30 صبح راه افتاديم رفتيم بيرون صبحانه خورديم پارك درياچه اكباتان

اولش كسي نبود فرنيا حوصله بازي نداشت اما يواش يواش بچه ها كه امدن فرنيا رفت سراغ بازي

بازي توي پارك

بازي چه كيفي داره

سرسره بازي

اين هم يك پله جديد

درحال برگشت

اين هم دسته گل عروس غوله(از ديد فرنيا)

دسته گل

فرنيا با لباس جديد و با عروسكها در ماشين توي مسير خانه عزيز

عروسكها را مرتب چيده تا از همه شون با هم عكس بگيرم

توي راه به خانه عزيز

عاشق اين عكست هستم

عاشق اين عكس دخترم هستم

عصر روز جمعه رفتيم باغ دوست بابايي(آقا ناصر) توي راه فرنيا توجهش به لانه مورچه ها جلب شده بود ان بطري مايع ظرفشويي را هم از خانه عزيز اورده بود تا باهاش خاك بازي كنه!!!!

فرنيا و مورچه ها

اين هم آقا ناصر دوست مهربون بابايي كه يك عالمه ميوه بهمون داد

آقا ناصر

اين هم باغ باصفا شون كه ايشالله هميشه پر ثمر و با بركت باشه

باغ

اين هم الاچيق باغ كه فرنيا كلي درباره اش سوال كرد و من كلي بيچاره شدم تا بتونم توضيح بدم اين چيه و چرا انجا ساخته شده و به چه درد ميخوره و ....... ان سطل هلو هم  واسه ما چيدن باز هم چيدن اين فقط يك سطلش بودنیشخند

آلاچيق باغ

فرنيا درحال خاك بازي

خاك بازي فرنيا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیلا
22 مرداد 92 10:22
همیشه به گردش و تفریح . لباست چقدر خوشگل و خوش رنگ من که خیلی دوسش دارم مباکت باشه خانمی
مریم مامان بهار
23 مرداد 92 1:34
عیدتون مبارک مامان فرنیا جون
خوشحالم که این ماه رمضون یک روز کنار هم افطار کردیم
انشالله شما هم خونه ما بیاید


من هم خوشحال شدم ايشالله باز هم بتونيم از نزديك همديگه را ببينيم
مامان پریسا
23 مرداد 92 14:36
پس فرنیا هم همراه با عروسک هاش عکس میندازه... دست جمعی


ان هم چه دسته جمعی
مامان آرینا مو فرفری
25 مرداد 92 4:17
فدات بشم عروسک من
مامان آرمیتا
27 مرداد 92 16:22
سلام عزیزم 7:30 صبح واقعا پا میشید ما تازه 5 صبح میخوابیم خوش به حالتون سحر خیز باش تا کامروا باشی

همیشه به شادی و تفریح عزیزم

فدای فرنیا قربونش برم عروسکاش باهاشن آرمیتا موبایل هایش باهاش هست همیشه


بله ما سحر خيزيم ما با همسايه هم همين مشكل را داريم 5شنبه كه خانه هستم فرنيا ساعت 9ميره دنبال هليا بچه همسايه اما انها خوابن ساعت 12 انها دارن صبحانه ميخورن فرنيا مشغول نهار است بعد ساعت1و نيم ظهر هليا مياد دنبال فرنيا اما ان موقع فرنيا خوابه