فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

فقط عكس

1392/5/7 9:37
نویسنده : مامانی
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مومن مامان

عسل مامان

ادامه مطلب يادته نره

دختري با تل عروس و بلوز عروس (البته اين نظر خودش است)

عروس كوچولوي مامان

عزيزتر از جانم

گل مامان

زندگي مامان

روز 5شبنه يكي ديگه از دوستاي بابايي را دعوت كرده بوديم دخترشون ياسي جون سمت راست فرنيا نشسته و هليا دختر همسايه كه وقتي ديد مهمان داريم امد با بچه ها بازي كنه ببينيد چه بلايي سر اتاق فرنيا اورده اندآخ  همه براي عكس همكاري ميكردند بجز فرنيا

دوستان فرنيا

مهماني 5شنبه

گل خانم ها

ديشب داشتم نماز ميخوندم دخترم امد كنارم و خواست كنار من نماز بخونه

درحال اماده شدن براي نماز

داشت الله اكبر ميگفت

دختر نماز خوان

عسل مامان

دختر مامان

خنده بعد از نماز

خنده بعد از نماز

حالا نوبت خرگوشه است كه نماز بخونه

فرشته خدا روي زمين

حالا خرگوشه نماز بخونه

خرگوشه سجده كن

فرنيا ميگفت افرين خرگوشه سجده كن

افرين خرگوشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آیلا
7 مرداد 92 10:41
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 1:41
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان آیلا
9 مرداد 92 9:38
قبول باشه


نماز اين كوچولها ايشالله قبول ميشه
مامان آیلا
9 مرداد 92 9:38
به به عروس کوچولوی خوشگل
پارسا
9 مرداد 92 11:58
سلام خاله
دارم یه قالب اختصاصی برای این وبلاگ طراحی می کنم که قشنگ تر بشه . وقتی اماده شد کدش را برات می فرسم .


مرسي پارسا جون حتما منتظر قالب قشنگت هستم
مامان فاطمه
11 مرداد 92 16:44
سلام قبول باشه
عزیزم سعی کن هرجورشده نظرشو از لبتاب برگردون و اصلا در این سن به نشستن پای لب تاب عادتش نده منم هر موقع فاطمه میاد سریع خاموش میکنم و اصلا دوست ندارم یک ثانیه هم پاش به این دنیای مجازی باز شه
مطمینم که خودتم با من موافقی وتا حالا حتما چاره های اندیشیدی
ببخشید دخالت نباشه ها چون خیلی دوستش دارم گفتم


ممنون ما هم شما را دوست داريم اما كمي هم بد نيست بلد باشه مثلا سي دي نقاشي براش خريديم كه گه گاهي وقت كنم با هم نقاشي ميكشيم و رنگ اميزي ميكنيم
يك بار هم وبلاكش را نشانش دادم كه كلي كيف كرده و يك بار هم با هم يك بازي انلاين بازي كرديم من بيشتر نگران تلويزيون نگاه كردنش هستم كه عادت داره
فاطمه مامان الينا گلينا
12 مرداد 92 10:52
جيگرشو بخورم چقدر حركات و رفتار هاي فرنيا جفت همه.الينا هم مثل فرنيا نماز مي خونه و روي سر خرسش يه روسري مي اندازه و اونو به حالت سجده مي گذاره
خاله ی آریسا
12 مرداد 92 13:40
واااااای چه خانم قزی شدی عزیزم چادر بهت میادا
مامان فتانه
12 مرداد 92 15:29
ای جانم عزیزم چقدر با چادر ناز و ملوس میشه جونم
فاطمه مامان الينا گلينا
13 مرداد 92 8:26
راست مي گيرفتم پيغام خصوصي گذاشته بوديد رفتم تاييد كردم
مامان آرمیتا
13 مرداد 92 13:57
سلام عزیزم طاعات و عبادتتان مورد قبول حق
فدای دخملی با اون چادر نماز خوشگلش خیلی دوستت دارم دخمل شیرین خوش سر زبون
ممنون مامانی اومدی به وبم سر زدی دلبر


عبادات شما هم قبول باشه
مامان نگار
14 مرداد 92 10:45
قبول باشه هم عبادات شما هم دختر گلتون خدا حفظشون کنه این میوه های شیرین بهشتی رو که همه حرکاتشون برا ی ما امیدو زندگیه
مامان آرینا موفرفری
15 مرداد 92 3:56
الهـــــــــــــــــی قبول باشه عزیزم.
مامان آیلا
16 مرداد 92 10:03
بابا کجایید دلمون براتون یک ذره شده


مرسي عزيزم ما هم شما را خيلي دوست داريم الان اپ كردم
اتنا مامان نگین
16 مرداد 92 13:59
روز آب خوردن در ملا عام خوردن غذا در رستوران روز آشتی با در یخچال ! پیشاپیش بر همگان مبارک
مامان امیرمهدی
10 شهریور 92 15:38
فدای خودتو نماز خوندن بشم خاله جون


خدا نكنه خاله جون