فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

مهمانی چهارشنبه

1392/5/3 8:12
نویسنده : مامانی
465 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه رفتیم خانه همکار بابایی  افطاری انجا حسابی فرنیا بازی کرد  یکی دوتا عکس هم از بچه ها گرفتیم اما توی گوشی بابایی است

بکی از مهمانها مهرسا خانم 10 ماهه بود وقتی شیر میخورد شما هم امدی سراغم و میگی مامان من هم شیر میخوام  با خنده وتعجب نگاهت کردم میگی خوب شیر پاکتی بده  عزیزم از اینکه درک کرده بودی واسه چی میخندم  خوشحالم و باز هم متعجب تر شدم آخه نشون میده داری بزرگ میشی و عاقل

 

روز چهار شنبه  ما دوتا از همکارهای بابایی را عوت کرده بودیم  خانواده زهرا خانم و خانواده بهار کوچولو

حسابی به بچه ها خوش گذشت اینقدر بازی کردند شب فرنیا خوابش میامد به بابایی گفتم تخت فرنیا را مرتب کنه  بابایی فکر کرد باید بالش و ملافه را صاف کنه اما تا رفت توی اتاق گفت توی تخت چیکار کردند سگ میزنه  گربه میرقصه  فرنیا بدو بدو رفت توی اتاقش میگه بابایی سگ و گربه توی اتاقه منه ؟ دارن چیکار میکنندقهقههقهقهه

فرنیا و دوستاش

 

فرنیا ودوستاش

اینقدر موقع عکس گرفتن حواسمون به بهار بود تا بشینه و بخنده بعد از عکس متوجه میشدیم فرنیا یا زهرا توی عکس درست نیافتاده اند نتیجه اینکه نشد یک عکس درست و حسابی از بچه ها بگیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلا
3 مرداد 92 11:00
همیشه به مهمونی این دخملی ما همه جوره نازه
ارلا
4 مرداد 92 16:22
خبر خبر سلام دوست گلم از شما دعوت میشه که به وب من سر بزنی وتو مسابقه شرکت کنی وجایزه بگیری فقط عضو شدی خبرم کن گلم سن مهم نیست
فاطمه مامان الينا گلينا
6 مرداد 92 11:35
خوش بگذره .نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق