فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

مهماني افطاري محل كار بابايي

1392/4/26 14:06
نویسنده : مامانی
406 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال شركت بابا يك مهماني افطاري ميده و امسال مثل سالهاي قبل با فرنيا گلي بوديم اين سومين ساليه كه با دختر عزيزم به اين مهماني ميروم

و امسال مهمترين واقعه انجا ديدار با مريم جان مامان بهار كوچولو بود كه حيف بهار كوچولو را با خودشون نياورده بودن دل شکستهو جالبترين قسمتش اين بود كه من همش از بابايي قبل رفتن ميپرسيدم بابا مامان بهار هم ميان و مشتاق ديدارشون بودم و مريم جون هم درملاقاتمون همينو گفتن قلب

فرنيا در مهماني

فرنيا گلي

فرنيا زودتر از ما روزه اش را افطار كرد(اخه توي مهد گفتن ان روز نهار نخورده) و بعدش كمي بازي و ....

كمي شيطنت

عزيز دلم بيشتر بازي با بچه هاي بزرگتر علاقه داره و اين بچه هاي خوب هم خيلي حرف گوش كن بودند هر چي فرنيا ميگفت گوش ميكردند نشد عكس واضحتري بگيرم از بس در حال چرخيدن بودند

دختر شيرين مامان

بعد از خوردن شام و كلي بازي امده ميگه به من ژله ميديد؟سوال بعد چي خورده؟!!!! گيلاسهاي داخل ژله

خوردن دسر

مهماني در يك هتل بود جلوي ورودي هتل فواره هاي كوچيكي بود كه جون ميداد واسه اب بازي (مثل پارك آب و اتش) همه مادر و پدرها با بچه ها دعوا ميكردند كه نميشه بريد اب بازي اما من خيلي راحت جلوي همه دست فرنيا را گرفتم و از بين فواره هاي كوچولو رد شديم و بعدش فرنيا بارها و بارها  بين اين فواره ها بدو بدو كرد و صد البته خيس شديم و بعد از ان همه بزرگترها مجبور شدند به بچه ها اجازه بدن حداقل يكبار از بين فواره ها رد بشن و فكر كنم توي دلشون به من يك چيزهايي هم ميگفتننیشخند

اين هم فرنيا و زهرا جون دختر همكار بابايي

فرنيا و زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه مامان الينا گلينا
26 تیر 92 14:11
خوش به حالتون .چه شركت خوبي .يعني شك نكن به جمله آخريتاين هم قيافه مامان بابا هاي بچه ها


میدونم اما خوب تابستون که واسه اب بازی بد نیست خوب بچه ها کی آب بازی کنندفقط امیدوارم خیلی حرفهای بد به من نزده باشند
خاله ی آریسا
27 تیر 92 8:49
یادتون نره ما رو دعا کنید
مهم اینه که فرنیا کلی آب بازی کرده و بهش خوش گذشته . مگه نه مامانی


بلللللللللللللللللله
مامان آیلا
29 تیر 92 9:53
خیلی هم کار خوبی کردین که فرنیا رو بین فواره ها بردین بقیه هرچی می خوان بگن


بله اخه من خودم اب بازي دوست دارم به بهانه فرنيا من هم ميرم اب بازي جمعه هم رفتيم پارك داشتن چمنها را اب ميدادن انجا هم كلي اب بازي كرديم
مامان فتانه
30 تیر 92 13:49
kheili jaleb bood ke raftin beyne favareha va digarab ham[
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 92 2:37
نماز روزتون قبول


ممنون نماز روزه شما هم قبول باشه
مامان بهار
1 مرداد 92 20:12
مامان فرنیای عزیز منم واقعا خوشحالم که شما رو از نزدیک دیدم و فرنیای عزیز رو در آغوش گرفتم چون واقعا از اولین روزی که با وبلاگش آشنا شدم خیلی بهش علاقمند شده بودم و به خاطر همین با وجود اسباب کشی و شلوغی خونه به شوق دیدنش امدم انشالله که همیشه شاد باشید فواره ها هم معرکه بود..........
مامان پریسا
1 مرداد 92 22:22
نوش جون