فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهاي فرنيا گلي

1392/4/26 13:02
نویسنده : مامانی
2,227 بازدید
اشتراک گذاری

اين روش جديد فرنيا براي بازي بعنوان ني ني

اين پتوي نوزادي فرنيا كه حالا شده لباس فرنيافرنيا ني ني

 

اين عكس تار شده اما خواستم ببينيد چجوري پتو را ميپوشه

عكس تار فرنيا

اين هم فرنيا خانم وقتي بقول خودش لباس ورزش پوشيده با شال گردن زمستانه !!!!! در حال انگور خوردن

فرنيا عاشق انگور و كشمش است

انگور خوران

اين هم نحوه جديد بازي فرنيا ميگه ماشين بازي پسرانه است اما من هم ماشين بازي دوست دارم

ماشين بازي

يك روز گير داد كه روسري ميخواد ما هم برديمش بيرون و به انتخاب خودش روسري خريد ببينيد چه رنگي هم انتخاب كرده

دختر گلي چند وقتي است حسابي عاشق رنگ صورتي شده

فرنيا با روسري

يك روز با يك هديه ازمهد امد ميگه به خاله بهاره(مربي مهد)كمك كردم بهم هديه داده بعد كه پرسيديم فهميديم توي مهد تولد بوده و مامان ان كوچولو براي همه بچه ها هديه اورده بوده

و متوجه شديم دختري چقدر خوب متوجه شده هديه واسه چي بودهچشمک

هديه فرنيا

هديه فرنيا

فرنيا قبلا عاشق رنگ ابي بود و يكي  از همكارهاي من چند وقت پيش اين عروسك را هديه اورده بود ميدونستم شخصيت كارتوني يك فيلم است اما فيلم را نديده بودم چند روز پيش تلويزيون فيلم را نشان داد فرنيا كلي ذوق داشت كه عروسكهاي ان فيلم را داره و ديگه همش باهاشون بازي ميكنه

عروسك بازي

هفته گذشته كه كامپيوتر شركت هنوزدرست نشده بود گفتم 5شنبه صبح (20تير) تا فرنيا خواب است وبش را به روز ميكنم و براي همين چهارشنبه تا بردمش حمام گفتم يك عكس بگيرم تا جديدترين عكس فرنيا را هم داشته باشم اما اخر شب كه بابايي داشت نتگردي ميكرد كامي جون ويروسي شد و نشد كه آپ كنم اما عكساي دختري را كه ميشه حالا بگذارم

با حوله

با حوله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ی آریسا
27 تیر 92 8:45
همه ی دخترا عاشق رنگ صورتین واااای که چقدر عکسات نازه مثل همیشه
فرنیا
24 آذر 93 14:50
اسم منم فرنیاس
مامانی
پاسخ
خيلي خوبه شما كي هستيد؟وبلاگ داريد؟باهاتون آشنا بشيم