فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

بدون عنوان

1390/4/13 9:02
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان و بابايي

امروز ميخواهماول از ديروزت بگم كه حسابي ما را كلافه كرده بودي اخه ديروز بابايي سرما خورده بود و نمي تونست دختر گل را بغل كنه تو هم همش نق ميزدي و خودتو سمت بابايي مي كشيدي و مي خواستي بري بغلش دلت واسه بابايي تنگ شده بودفرشتهبالاخره بابايي مجبور شد تو را قلمدوش بگيره تو كلي مي خنديدي و كيف مي كردي

توي مدتي كه بهانه بابايي را ميگرفتي من رفتم برات يك عروسك اوردم كه وقتي كوكش مي كردم سر عروسك تكان ميخورد تو هم از عروسك خوشت مي امد هم تا مي خواستي بهش دست بزني مثل اينكه عروسك داغ باشه دستت را كنار ميكشيدي نكنه از عروسكه ميترسيدي ؟متفکر

بعضي كارات خيلي جالبه كه ماماني نمي دونه چرا ان كارها را ميكني مثل عروسك كه براش ميخنديدي ولي از دست زدن بهش مي ترسيدي

يك صندوق صدقه كوچيك ورودي پله هاي خانه است وقتي از مهد برمي گرديم هميشه كالسكه ات را كنار پاگرد پله و زير ان صندوق صدقه ميگذارم تو انقدر ان صندوق را دوست داري تا بهش دست نزني نمي گذاري مامان پله ها را بالا بره اگه مامان حواسش به تو و ان صندوق نباشه انقدر خودت را بطرف صندوق ميكشي كه ممكنه از بغل مامان بي افتي اين هم از ان كارهايي است كه مامان نميدونه چرا اينقدر ان صندوق واست جالبه شايد ديدن صندوق يعني رسيدن به خانه و همينه كه تو اينقدر ان را دوست داري

يك اخم هم واسه خاله كوچيكه از طرف فرنيا:مگه قرار نبود عكس من را اين بار شما بگذاري منتظرخوب اگه وقت نداشتي مي گفتي ماماني خودش عكسها را با فلش مي اورد و مي ريخت روي كامپيوتر و وارد سايت مي كرد ببين حالا من عكس ندارم تازه عكسم هم خيلي قشنگ بود هم اسلامي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دانيال
14 تیر 90 9:50
سلام سايت قشنگي داريد

خوشحال مي شم كه از سايت دانيال قسمت فرش كودك ديدن فرماييد .
متشكرم




سلام ممنونم قبلا از سايتتون ديدن كرده بودم ولي نظر نگذاشته بودم اينبار كه بيام حتما سلامي عرض ميكنم