فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

آخرین خبرها و عکسها از فرنیا گلی

1392/4/13 5:08
نویسنده : مامانی
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز که مهمان داشتیم و بعد از نهار همه داشتند استراحت میکردند فرنیا رفته سراغ بابا و با سروصدا و جیغ و فریاد میگه بابا پاشو بابا پاشو بلاخره بابایی رضایت دادند و بیدار شدند فرنیا بدو بدو امده میگه بابا را پا کردم!!!تعجبسوال آهان فهمیدم یعنی بابا را بیدار کردمخنده

شب موقع خواب میگم فرنیا زود باش بجنب مسواکت داره دیر میشه  فرنیا یک نگاهی به مامان کرد وگفت بجنبمنیشخند(دقیقا با یک همچین لبخندی) و شروع کرد به تکان دادن خودش

ای شیطون بلا متوجه شدی مامان میگه زود باش اما با شیطنت فراوان معنی دیگه برای کلمه مامان پیدا کردی و سر به سر مامان گذاشتی

یک روز هم رفته بودیم فروشگاه خانه کودک فراز یک عروسک بزرگ نشانت میدم و میگم فرنیا ببین میکی موس و فرنیا با تعجب همه جا را نگاه میکنه بعد میگی من نمیبینم میگم ان عروسک بزرگه ان بالا یکدفعه میگی این که مینی است میکی موس نیست و مامان توی فروشگاه جلوی همه شرمنده یک وجب بچه میشهسبز

یادته گفتم رفته بودیم خانه دختر عموی من  انجا هم نشسته بودیم داشتیم صحبت میکردیم یکدفعه دیدیم شما و نیکی دنبال هم میکنید و مثل اینه که یک چیزی را توی دستت قایم کرده بودی و نیکی دنبالت میکرد و میخواست ان را از شما بگیره من فکر کردم یکی از اسباب بازیهای نیکی را گرفتی  و داری فرار میکنی امدم کنارت میگم یواشکی نشان من بده ببینم دستت را باز کردی و بهم میگی  ببین میخواد نی نی منو بگیره و من نی نی خیالی را از دستت میگیرم و میگم برید بازی کنید نی نی پیش من بمونه تا شما بتونید راحت بازی کنید شما دوتا رفتید یکدفعه دیدم همه دارند نگاه میکنند گفتم تخیل بود همه سرکاریمقهقههقهقهه

بعد از 10-15دقیقه امدی و سراغ نی نی را از من گرفتی و من یواشکی نی نی را بهت دادم چشمک اما دیگه نیکی با نی نی دخترم کاری نداشت این شد که  بازی نی نی تخیلی تمام شدقلب

فرنیا عاشق تولد است مثل هر بچه دیگه ای اما این باعث میشه با هر کیکی تولد بگیره و شمع خیالیش را فوت کنه

فرنیا عاشق تولد

تولد خیالی

این قدر این بازی تولد برای چند روز ادامه پیدا کرد که بلاخره دل مامان کباب شد و یک کیک تولد واقعی الکی خرید (واقعی چون کیک واقعی بود و شمع روش گذاشتیم الکی چون تولدی در کار نبود)

کیک واقعی

جالب ترین چیز واسه من اینه که فرنیا کیکهای میوه ای را خیلی دوست داره فکر کنم دخترم عاشق رنگهای زیبای میوه هاست

کیک میوه ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اتنا مامان نگین
13 تیر 92 14:50
ای خدا خوب گفتی من که دیگه از این سریال تولدهای دخملی خسته شدم اخه همش باید کیک درست کنم .
خاله ی آریسا
15 تیر 92 9:15
مامانی یه سوال دارم ، لباسای فرنیارو از کجا میخرید خیلی نازه البته فرنیا خوشگله که لباساشم بهش میاد فرنیا جونم تولدت مبارک (الکی)
فاطمه مامان الينا گلينا
15 تیر 92 11:30
تولد الكي مبارك با شه . اين برنامه همه مامانهاست
مریم مامان بهار
16 تیر 92 13:29
وای که این به قول فرنیا پا کردن بابا ها چقدر مشکله برای ما مامانا
و چقدر راحته برای بچه ها
وجالب اینکه وقتی بچه ها پا شون میکنن براشون شیرینه و وقتی ما مامانا بیدارشون کنیم .............وامصیبتا


البته خدا را شكر من با باباي فرنيا از اين نظر مشكلي ندارم هر كي بيدارش كنه براش فرقي نداره فقط فرقش اينه كه اگه من بيدارش كنم فقط يك لحظه چشماش راباز ميكنه ولي دوباره ميخوابه
مامان پریسا
21 تیر 92 10:05
ای فسقلی شیرین زبون میام میخورمت

پس شما هم تولد بازی دارید


بله هر روز و هر روز