فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

اولین پست سال 1392

1392/1/17 9:12
نویسنده : مامانی
885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب و صمیمی و سلام به دختر گلم

بلاخره تعطیلات عید تمام شد و مامانی دوباره امد و شروع به نوشتن کرد 

تمام مدت تعطیلات در سفر بودیم از 29راه افتادیم به سمت اهواز و دیروز عصر به خانه برگشتیم در برگشت تصمیم گرفتیم خانه دوست بابایی که ایلام بود بریم و نتیجه اینکه در مسیر برگشت از استانهای  ایلام کرمانشاه و همدان گذر کردیم و به بعضی شهرهای این استان سرزدیم جای دوستان خالی

ایشالله در پست بعدی عکسهای مسافرت و سفره هفت سین(که برای توی ماشین درست کرده بودم و در طول مسافرت اسباب بازی جنابعالی شده بود) را میگذارم

توی مسافرت زیاد مامانی ر ا اذیت نکردی ولی چیزی که خیلی خوشحالم میکرد این بود که دختر گلم خیلی خوب و اجتماعی رفتار میکرد و با همه صحبت میکرد و نه تنها با بچه ها که با باباها و مامانهای بچه هاهم خیلی قشنگ صحبت میکرد و جواب سوالاتشون را میداد

جنوب که رفته بودیم مناطق جنگی که سرمیزدیم اسم خودمون و شهرمون را میپرسیدن و دختر گلم میگفت چرا از من اسمم را نمیپرسن؟چشمک

و اخر اینکه خیلی دلم میخواست اینبار توی عید، دوستان نی نی وبلاگی اهوازیمو ببینم اما باز هم قسمت نشدناراحت ایشالله دفعه های بعد لبخند

دوستان میام بهتون سرمیزنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پریسا
17 فروردین 92 9:58
سلام فرشته جون. سال نو مبارک. خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته. فکر کنم در این مدت کوتاه کلی ایران گردی کردید
مامان پریسا
17 فروردین 92 9:58
من هم خیلی ناراحت شدم که نتونستم داستانمو ببینم. ایشالله دفعه ی بعد
مامان آیلا
17 فروردین 92 10:17
به سلامتی خوب مامانی برا خودم خانمی شدم
صبا
17 فروردین 92 13:28
چه دختر گلی .... خاله جونم حتما عکسای خوشملشو بگذارید ..... امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه ..... راستی شرمنده که دیر میام وبتون .... واقعا شرمندم ..... گل دختری رو ببوسید از طرف من
مامان اتنا
17 فروردین 92 13:29
سلام فرشته جونم سال نو مبارک ایشالله شاد وسالم باشید .فرنیا گلی چطوره؟فکر میکردم اهواز میبینمتون ولی نشد.البته سراغتون از مریم جون گرفتم .فقط موفق شدم ایشون رو از نزدیک ببینم.
مامان اتنا
17 فروردین 92 13:29
خصوصی عزیزم


الينا گلينا
17 فروردین 92 16:35
ان شا ا... كه هميشه تو خوشي و سير و سياحت.سال نو مبارك الينا هم مثل فرنيا جون با همه ارتباط بر قرار مي كردو اين خيلي به مامان و بابا حال مي ده.
مامان فتانه
17 فروردین 92 17:19
معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته...همیشه به سفر عزیزم...زود زود بیا عکسارو بزار
نرگس مامان باران
20 فروردین 92 11:11
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تا جشنواره اتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید ایشالا بتونم جبران کنم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6