فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچولو

عکسهای اتلیه اسفند 91 به مناسبت فروردین 92

1391/12/22 13:15
نویسنده : مامانی
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه 23اسفند توی مهد برنامه عکاسی داشتند من که فراموش کردم برای فرنیا لباس بگذارم اما توی مهد هم حسابی گریه کرده بود و حاضر نشده بود عکس بگیره من نگران بودم نکنه 5شنبه که واسش وقت عکاسی گرفتم همکاری نکنه روز 5شنبه همان روز برفی بود و فرنیا حسابی برف بازی کرد بعدش رفتیم نمایشگاه کتاب و اصلا فرنیا نخوابید و ساعت5عصر هم وقت اتلیه بود این عکسهای فرنیا در آتلیه

اولش خواستیم دکور حباب را انتخاب کنیم که فرنیا حباب بازی کنه اما اقاهه گفت دستگاه حباب ساز خرابه

و وسط زمستان دکور تابستان را انتخاب کردیم موهای فرنیا را مناسب فضای گرم کنار دریا نامرتب گذاشتم بمونه

چقدر سخته روی صندلی بشینم

ادامه مطلب اگه دوست داشتید یک عالمه عکس هست بفرمایید

چقدر سخته روی صندلی بشینم

موفق شدم هوراااااا

من خودم عاشق این عکس پایینی هستم

این بطری چی توشه؟

بعدش سه چرخه پرگل که واقعا سخت بود که فرنیا را از بازی با سه چرخه منصرف کنیم و مجبورش کنیم فقط کنار اون بایسته یا بشینه

چه چرخ خوشگلی

بعد شروع کرد به رقصیدن بدون موزیک

من خیلی سرحال هستم

بیاین با هم برقصیم

بازم....

راستی اینها عکسهای خام عکاسی است

وای بسه دیگه چقدر عکس

اینقدر از حالت دامن فرنیا توی این عکس خوشم امده انگار باد برده

هنر عکاس

تازه رسیدیم به سفره هفت سین

این از یک نمای دیگه

این هم خنده شیرین دخترم

بعد که قرار شد با من عکس بگیره حسابی احساساتی شد و این بوسه محکم و طولانی توی چندتا عکس ادامه داشت تا بالاخره بزور از خودم جداش کردم

احساساتی شدن فرنیا در عکس با مامان

عزیز دلم خیلی خوشحالم که حسابی بزرگ شدی و دیگه برای عکس گرفتن مامان و بابا را اذیت نمیکنی

بعدش هم از عکسها توی تقویم هایی که درست کردم  استفاده کردم امسال عیدی ویژه ای واسه عموها و عمه و بقیه فامیل داریم و چون هیچوقت تکراری بودن را دوست ندارم چهار مدل تقویم تک برگی و یک مدل دو برگی ویژه مادر بزرگ درست کردم تقویم چهار برگی خودمان را هم دارم اماده میکنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فتانه
23 اسفند 91 22:03
خیلی عکس های اتلیه ناز شدن...الهی چه دختر با احساسی
مامان آیلا
24 اسفند 91 9:14
آخ که چقدر نازه این عروسک خاله همش خوشگله بدون استثنا مخثوثا عشف مادر و دختر که چیز دیگه هست
مامان آرینا مو فرفری
26 اسفند 91 3:02
خیلی خوشگللللللللللللللللللللللللن
الينا گلينا
26 اسفند 91 14:57
چه دختر ناز و چه عكسهاي قشنگي .آفرين به اين مادرو دختر مهربون
مامان نگار
17 فروردین 92 10:33
سلام امیدوارم سال خوبی را درکنار دختر گلتون و همسرتون داشته باشین
@رادمان@
18 فروردین 92 22:31
ای رفیق با وفا هر شب دعایت می کنم گر ندالم زانیا فرغون فدایت میکنم