فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فرشته کوچولو

موفقیت جدید فرنیا

1391/12/10 16:00
نویسنده : مامانی
673 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته زنمو و ملیسا( دختر عمو رسول)امده بودند خانه ما و برای همین یک هفته ای مهد نرفتی و با ملیسا حسابی خوش گذروندی و هر شب تا ساعت 12بیدار بودی و مامان را بیدار نگه میداشتی و چهار شنبه که بردیمشون خانه خاله ملیسا و شب خانم مامان تا 12:30بیدار بود و من کنارت چرت میزدم که خترم به مامانی که  بین خواب و بیداری بود گفت ببین تونستم حلقه ها را مرتب بچینم و با چنان غروری گفت مامان بهم بگو افرین عزیز دلم ان موقع شب لذت بردم که خودت هم متوجه پیشرفتهات میشی

تونستی برای اولین بار حلقه ها را از کوچیک به بزرگ با گفتن رنگهاشون روی زمین نه توی پایه خودشون (پایه کمکی بود که اگه حلقه ای را اشتباه میگذاشتی بخاطر اینکه حلقه گیر میکرد زود متوجه اشتباهت میشدی و دیگه اینکه رنگها یک سورپرایز بود واسه مامانی بود با اینکه هنوز هم وقتی بپرسم گاهی اشتباه میگی ولی میدونم دیگه همه رنگها را میشناسی صورتی سبز ابی سفید سیاه زرد و بخصوص اینکه رنگها پر رنگ باشند یا کم رنگ مهم نیست انها را تشخیص میدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

جیگر مامان
12 اسفند 91 15:02
سلام دخمل خوشگل چقدر من ازت خوشم میاد با اجازه لینک کردم


سلام دوست خوب چرا ادرس وبت را نگذاشتی بتونم بیام پیشت ولی ممنون که به ما سرزدید و از اینکه لینکمون کردید تشکر میکنم
مامان پریسا
13 اسفند 91 11:01
افرین به دخمل باهوش