فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

عکسهایی که فکر میکردم از دست رفته

1391/11/25 10:12
نویسنده : مامانی
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

توی چندتا پست قبل گفتم که دوربین را بردیم عروسی و چون توی رم دروبین جا نبود عکسهای قبل را توی کامپیوتر انجا خالی کردیم و چون ویروسی بود عکسها را از دست دادیم اما خاله کوچیکه کمک کرد و عکسها برگشت این هم ان عکسها

معاینه و از نظر فرنیا تعمیر ماهی تعادلی

دقت میکنید توی عکسها سر ماهی روی بالش استقلب

اول لوازم را بیارم

حالا بگذار توی دهنت را نگاه کنم

بگذار با گوشی صدای قلبش را گوش بدم

حالش خوبه چیزیش نیست

حالا بهش نونو میدم دیگه بلند بشه

بابایی یک جعبه یونولیتی از سرکار اورد خانه این هم عکس جعبه که تبدیل شده به خانه میکی موز

(لطفا به جورابهای افتاده روی زمین توجه نکنید از مهد امده و سریع رفته سراغ خانه میکی موز)

ببین خانه میکی موز دارم

من هم توی خانه جا میشم

این هم ان شبهای مریضی و تب که مامان حسابی وقتی یاد ان روزها میافته دلش نمیخواد دیگه هیچوقت برای هیچ مامانی پیش بیاد

1

خانه بهم ریخته و رختخوابهایی که توی پذیرایی پهن شده تا مامان و فرنیا کنار هم باشن

دخترم ساعت 2شب میکی موز نگاه میکرد

ان چهار پایه را برای من گذاشته بود که کنارش بشینم و تلویزیون نگاه کنم

CDروشن است اما دخترم توپ بازی میکنه

و این هم عکسهای هواپیما وقتی میرفتیم اهواز خانم مهماندار پرسیددخترتون تحمل میکنه کمربندش را ببنده فرنیا که شنید خودش کمربندش را بست و جالبه که بلد بود(شایدم شانسی بسته شد)

دارم کمربندم را میبندم

قفلش سنگین است پام درد امد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
25 بهمن 91 12:11
قربونش برم عزیزم

ایشالله دیگه هیچ وقت بیمار نشی عزیزم.


خدا نکنه خاله جون
ایشالله هیچ بچه ای دیگه مریض نشه
مامان فتانه
25 بهمن 91 14:39
بالاخره عکس ها برگشت ...خوب خداروشکر
مامان امیر مهدی
30 بهمن 91 0:30
عزیزم ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی نه تو و نه هیچ نی نی دیگه ای چون واقعا سخته
عکس تو هواپیما عالی شده


ایشالله من از خدا همین را میخواهم
ممنون خاله جون
مامان آیلا
1 اسفند 91 12:00
الهی دور خانم دکتر کوچولو بگردم
مامان علی خوشتیپ
2 اسفند 91 11:29
دست خاله درد نکنه که عکسهارو برگردوند عکسهای قشنگی بود از شیطونیا فرنیا ناز نازیه گل الهی هیچوقت مریضی نیاد سراغت