فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولو

مهمانی سه شنبه شب

1391/9/24 14:51
نویسنده : مامانی
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی دایی عروسی کرده هر دفعه میاد تهران یک نفر مهمانی پاگشا برگزار میکنه و ما را هم دعوت میکنندهورا این دفعه هم رفتیم خانه خواهر کوچیکه زندایی و از انجایی که خواهر و برادرهای زندایی بچه های همسن فرنیا دارند خیلی به فرنیا خوش میگذره

توی پست قبلی نوشته بودم عکسهای مسافرت اصفهان را میگذارم اما چون این مهمانی تازه بود بهتر دیدم اول  این عکسها را بگذارم البته اینو هم بگم این هفته وهفته قبل سرکار حسابی سرمون شلوغ است واسه همین به دوستان وبلاگی کمتر سرزدم و اینجا هم کمتر نوشتم ایشالله بعد از برگزاری جلسه شرکت و کمتر شدن کار بیشتر مینوسم خوب بریم سراغ عکسها

اینجا اماده شدیم بریم مهمانی تمیز و مرتب و شانه کرده

فرنیا اماده رفتن به مهمانی

این بعد از شلوغ کاری توجهتان را به موهای فرنیا جلب می نمایم

فرنیا در مهمانی

این هم با بچه ها(یاسمین، مهشید، مهرشاد، نازنین

فرنیا و یاسمین

فرنیا یاسمین، مهرشاد، نازنین

مهرشاد نازنین و فرنیا

فرنیا مهرشاد مهشید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 15:43
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
خاله ی نـــــــورا!
24 آذر 91 19:48
چه خوب که خوش گذشته به فرنیا جون
مامان آیلا
26 آذر 91 9:38
همیشه به مهمونی . کلا موهای فرنیا همین طوری که حالت فر داره خیلی نازه


مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه
مامان ریحانه جون
29 آذر 91 14:36
مامان پریسا
29 آذر 91 21:01
سلام فرشته جون. دلم براتون تنگ شده بود. اومدم دیدم نوشتید که سرتون شلوغه. عکس ها خوشمل بودن. پس شما هم برای شونه زدن فرنیا جون مشکل دارید بچه ها هم که عاشق شلوغ بازی
مامان پریسا
29 آذر 91 21:02
فرشته جون یلداتون مبارک ایشالله شب خوشی داشته باشید.
مامان امیر مهدی
3 دی 91 0:51
سلام یلدا مبارک همیشه به گردش و شادی موهای دخملی چشه خیلی هم قشنگه مامانی راستی آپــــــــــــــــــــم
مامان مارال فرفری
4 دی 91 2:00
اولا یلدا مبارک دوما خدا شکر به فرنیا جون خوش گذشته