فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرنيا و شغلهاي مختلف

1391/9/20 15:46
نویسنده : مامانی
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

خواننده

فرنيا خانم خواننده ميشود اين راديو سفري است كه فرنيا تبديلش كرده به ميكروفون

خواننده كوچولو

اينجا هم دختر من شده فوتباليست البته كمي كه دقت كنيد توپهاي حبابي را خواهيد ديد

فوتباليست

چه ذوقي هم ميكنه

فوتباليست

خوب يك خواننده خوب معمولا خوب هم مينوازد درسته؟زبان

نوازنده

نوازنده

فرنيا واسه عروسكا قصه ميگه

فرنيا قصه گو

البته واسه جمع كردن عروسكها بابايي كمك كرده اما بعدش خود فرنيا براشون قصه ميگفته

قصه گو كوچولو

و يك هنرپيشه عالي كه صد البته همه بچه ها هنرپيشه هاي درجه يكي هستند اينجا داشت با دستكشهاي فر كه شكل پيرمرد و پيرزن هستند بازي ميكرد من انها را دستم كرده بودم و فرنيا باهاشون حرف ميزد (با عرض معذرت باز بابايي عكس گرفته و عروسكها معلوم نيستند) ولي اينقدر ذوق ميكرد كه دلم نيومد عكسش را نگذارم

هنرپيشه

خانم هنرپيشه مشهور

و يك منجم كوچولو كه تحت تاثير سي دي با ني ني سه پايه دوربين را تلسكوپ ميبينه

منجم كوچولو

منجم كوچولو

منجم كوچولو

و در اخر فرنيا خانم با تمام وجود يك وروجك كه كل خونه را در عرض چند ثانيه اين شكلي كرده اوه

فرنيا گلي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الينا گلينا
20 آذر 91 16:04
آفرين به اين فرنياي همه فن حريف.راستي شيرين كاريهاي فرنيا را من هم مي تونم ببينم يا خيلي خصوصيه؟
وانیا باستان پور
21 آذر 91 12:36
عزیزم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
مامان پریسا
29 آذر 91 20:39
چند روز قبل این پست رو دیدم. الان یادم اومد که نتونستم کامنت بدم.چون نت قطع شد
ثمین
30 آذر 91 14:52
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...