فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

گل دختري داره بزرگ ميشه

1391/8/16 10:30
نویسنده : مامانی
466 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب براي اولين بار بدون پوشك خوابيدي و تشكت را هم خيس نكردي صبح ميخواستم به مربيت بگم ديگه پروژه از پوشك گرفتن وقتش شده اما دير امد و با عجله تحويلت دادم و امدم سركار

خيلي وقته فكر ميكنم اماده اي اما مهد باهامون همكاري نميكنه و ميگه تجربه ما ميگه قبل از دو سالگي بچه ها همكاري نمي كنند الان مدتهاست وقتي كاري داري ميگي دستشويي و يكبار هم ميخواستي بگي ت و ا ل ت گفتي تالوتيقهقهه وقتي بالاخره فهميديم منظورت چيه مثل اينكه ان كلمه برات سخت بود براي همين دوباره ميگي دستشويي البته توي پوشك كارت را ميكني اما از قبلش خودت خبر ميكني و با هم ميريم  دستشويي

ديشب هم گريه ميكردي نميخواستي پوشك كنم ميگفتي چسبش درد دارهتعجب و به كمرت اشاره ميكردي با اينكه چسب پوشك جلو بسته ميشه و من براي اينكه راحت باشي  پوشك 5برات ميبندم تا كمي ازاد تر باشه خلاصه كه قبول كردم از خير پوشك كردنت بگذرم براي اينكه نگران خيس شدن تختت بودم چندلحظه اي دادمت دست بابايي تا پلاستيك برات پهن كنم ولي باز گفتي پلاستيك ننداز من هم چون پلاستيك را زيز ملحفه انداخته بودم گفتم ببين ماماني واست پلاستيك نگذاشتم يك نگاهي كردي و گفتي بخوابم و بعدش در عرض ثانيه اي خوابت بردخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زینب(عمه آرتمیس)
16 آبان 91 12:28
سلام مامانی وفرنیا جونم,مرسی که به ماسرمی زنین می بوسمتون
مامان پریسا
16 آبان 91 13:00
تبریک میگم فرشته جون. فقط مادر و بچه میتونن بتوجه بشن کی زمانشه. اون ها برای راحتی کار خودشون هم که شده میگن تا 3 سالگی هم صبر کنید. ولی مامانی و دخملی دست به کار شدن. موفق باشید راستی فرشته جون کیک رو درست کردم با همون مواد و اندازه ها و 1 ساعت برای پخت ولی بعد از تست دیدم سیب و هویجش هنوز جای پخت داره دوباره نیم ساعت اضافه کردم.الان دارم در میارم ولی باز هم نیاز هست کمی بمونه. نظرت چیه برای این موضوع چکار کنم که با پختشون مشکلی نداشته باشم.مال شملا کامل نرم شده بودن.
مامان پریسا
16 آبان 91 13:18
یه چیز دیگه. با اینکه ته ظرفو خوب چرب کردم ولی باز به سختی جدا شد و تهش چسبید!
مامان امیر مهدی
16 آبان 91 15:04
عزیزم بهتون تبریک میگم ایشالا موفق باشین
خاله ی آبنبات
16 آبان 91 18:00
آفرین به فرنیا خانم
سارا(مامان سوگل)
16 آبان 91 21:29
سلام عزیزم.مرسی بهمون سرزدی.گل دخترو از طرف من ببوس
بنفشه
16 آبان 91 23:52
سلام من لینک کردم . اگر شما هم دوست داشتید مرا لینک کنید . از وبتون خوشم امد .


عزيزم لينكت كردم
مامان آیلا
17 آبان 91 8:54
آفرین آفرین دختر زرنگ
مامان آرینا موفرفری
17 آبان 91 13:24
آفرین به فرنیا جون، مامانی دیگه برای خودش خانمی شده.
بنفشه
17 آبان 91 13:34
ممنونم که لینک کردید .
مامان گیلاس
17 آبان 91 17:30
سلام آفرین به فرنیا جون که خانومی شده برای خودش
خاله ی نـــــــورا!
17 آبان 91 22:13
آفرین به فرنیا خانومی
بنفشه
18 آبان 91 20:02
سلام . من یه وب جدید درست کردم وبا ادرس وب جدیدم نظر دادم . شما هم لطفا به وبلاگم سر بزنید . ممنون . نظر یادتان نرود لطفا
مامان ریحانه جون
18 آبان 91 22:08