فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

5شب گذشت

1391/7/10 8:09
نویسنده : مامانی
760 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم امروز روز 6 است كه از شير مامان جدا شدي 3روز اول اصلا طرفم نميومدي و برام خيلي عجيب بود اما خوشحال بودم چقدر خوب با اين قضيه كنار امدي تا دو شب پيش كه توي خواب عميق بودي يكدفعه صدات را شنيدم فكر كردم بيدار شدي اما ديدم نه توي خواب حرف ميزني ميگفتي مامان نو نو بده. خيلي دلم واست سوخت اما خودمو كنترل كردم كه بهت شير ندم اما ديشب حسابي گير داده بودي و نو نو مي خواستي جوري كه بابايي ميگفت بيخيال بشم و دوباره شيرت بدم وقتي ديد گفتم نه گفت خوب حداقل بهش شير خشك بده كه من باز قبول نكردم و بالاخره شما ساعت 11.30خوابت برد

عزيز دلم اميدوارم زودتر اين مرحله را هم پشت سر بگذاريماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پریسا
10 مهر 91 20:14
سلام گلم. موفق باشی عزیزم. ایشالله فرنیا جون هم اذیت نشه. عزیزم یه خصوصی داری
مامان امیر مهدی
11 مهر 91 3:05
آخی عزیزم چقدر سختی میکشه....
وای منم 1 سال دیگه این روزها رو دارم


مامان آیلا
11 مهر 91 11:15
آفرین مامانی درست می دونم خیلی سخت ولی باید یک روزی این کار رو کرد وگرنه مثل یکی از همکارام که نی نیش 3 سال تموم کرده ولی هنوز می می مامان می خوره


زینب(عمه آرتمیس)
11 مهر 91 13:55
سلام,دخترنازی دارین.بااجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ماسربزنید
مامان امیر مهدی
11 مهر 91 14:30
ممنون عزیزم که اومدی
عاشق باران
11 مهر 91 15:23
یه کم اولش سخته ولی عادت می کنه... امیدوارم موفق باشید
خاله ی نـــــــورا!
12 مهر 91 15:57
امیدوارم زیاد اذیت نشه