فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

مشكلات حرف زدن

1391/2/2 10:51
نویسنده : مامانی
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز امدم از مامانم شكايت كنم اين مامان اصلا حرفهاي منو نميفهمه

بايد يك كلمه را صدبار بگم بلاخره هم با اشاره به ان چيز مامان متوجه ميشه من چي ميگم

مامان ميگه خوب بلد نيستي حرف بزني اما تقصير من نيست خوب كلمه ها خيلي به هم شبيه هستند شما قضاوت كنيد تقصير منه كه پاشو و پتو وقتي من تلفظ ميكنم مثل هم ميشه سوال ديروز هر چي ميگم بابايي پاتو بابايي بهم پتو ميده من هم گريه كردم و دست بابايي را گرفتم گفتم پاتو تا بلاخره بابايي فهميد من چي ميگم

يا مثلا ديروز رفتم مغازه به مامان ميگم بنني هي ميگه چي ميخواي بلاخره شانس اوردم كه روي يخچال مغازه عكس بنني بود رفتم به شكل بنني اشاره كردم تا مامان فهميد چي ميخوام (بستني)

واي كه چقدر بزرگ شدن سختهآخ

يعني شما ها هم نميدونيد تُلا چيه؟ هموني كه ميگذارن روي سر تا سرمون را از سرما و گرما بپوشونه

چه دردسري دارم تا حرفهامو به مامان و بابا بفهمونم!!!!گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
3 اردیبهشت 91 1:23
ناززززززززززززززززی عزیزخاله.فدای شیرین زبونیات.


ممنون خاله جون
مامان آيلا
3 اردیبهشت 91 11:04
همه ماها هم همین شکلی بودین خاله دورت بگرده با اون تلا گفتنت


خاله جون خدا نكنه
عاشق باران
4 اردیبهشت 91 12:53
سلام چه جالب اومدم بهتون بگم مسابقه داریم ولی با این پست به نظر می رسه مسابقه مون براتون یه کمی سخت باشه امتحان کنید
مامان آرینا موفرفری
9 اردیبهشت 91 14:46
سلام دوست عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود.یه دنیا