فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولو

اب بازی توی حیاط خانه مامان بزرگ

1391/1/9 9:49
نویسنده : مامانی
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اول توی حیاط اب بازی کردم مامان خوشش امد و داشت ازم عکس میگرفت که یکدفعه رگبار بهاری باریدن گرفت اینقدر قشنگ بود من برای اولین بار باران دیدم اخه توی تهران برف و تگرگ دیدم اما هیچوقت نشد باران ببینم اخه زمانهای بارانی یا توی مهد بودم یا خواب بودم اما تجربه باران خیلی قشنگ بود تازه با مامان زیر باران هم رفتم  و وقتی باران روی صورتم میریخت ذوق میکردم و بدو بدو خودم را به زیر سقف میرسوندم

شب هم باخاله رفتیم یک پل خوشگل را دیدیم ازش ابشار میریخت پایین (ابشار مصنوعی رود کارون ) وای قایق هم سوار شدیم ولی بخاطر من و پارسا و سینا از زیر ابشار رد نشدیم فقط از کنارش رفتیم اخرش  هم رفتیم بیرون شام خوردیم من هم حسابی گرسنه بودم و یک عالمه سوپ خوردم

این عکسهای صبح قبل از باران بهاری بود

این عکس اولی بود که امدیم بیرون اولش مامان اجازه نمیداد به شلنگ اب دست بزنم

فرنیا در حیاط

فرنیا و گلدان

اما بعدش از فرصت استفاده کردم و یواشکی دست به شلنگ زدم و مامان هم که عکس میگرفت گفت اشکال نداره میخواست از شیطنت من عکس بگیره چقدر خوب کاش مامان همیشه دوربین دستش باشه تا من هم هرکار دلم خواست بکنم

فرنیا و اب بازی

اخ جون اب

حتی با این بازی هم مخالفت نکرد!!!! بازم چون دوربین دستش بودچشمک

این هم کثیف کاری !!!

این عکس هم شروع باران بود می بینید عکس خوبی نشده

لحظه شروع باران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)